فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل کانتیننتال:

رسوایی فولکس بازار دیزلی ها در آمریکا، چین و ژاپن را کساد می کند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت قطعه سازی کانتیننتال میگوید: رسوایی تقلب فولکس واگن در تست های آلایندگی می تواند بازار نوپای خودروهای دیزلی در آمریکای شمالی، ژاپن و چین را نابود خواهد کرد.

رسوایی فولکس بازار دیزلی ها در آمریکا، چین و ژاپن را کساد می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رویترز، المار دگنهارت، مدیرعامل شرکت قطعه سازی کانتیننتال گفت: خودروهای سواری دیزلی دیر یا زود از این بازارها محو خواهند شد.

    وی اظهارکرد: خودروهای دیزلی تنها یک تا سه درصد سهم بازار را در این کشورها در اختیار دارند در حالیکه سهم آنها در اروپا 53 درصد است.

    سخنان دگنهارت در حالیست که ماه گذشته مدیر مالی شرکت کانتیننتال گفت: رسوایی فولکس تاثیر چندانی روی بازار خودروهای دیزلی در آمریکا یا اروپا نخواهد داشت.

    شرکت فولکس واگن بزرگترین خودروساز اروپا قبل از افشای رسوایی اخیر خودروهای دیزلی را به عنوان خودروهای پاک تر نسبت به خودروهای بنزینی در آمریکا تبلیغ می کرد، بازاری که برای پیشرفت در آن تلاش می کرد.

    دگنهارت گفت: شرکت کانتیننتال هیچ نرم افزاری برای تقلب در تست های آلایندگی به هیچ یک از مشتریان خود نفروخته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم