فونیکسریمکسبهتام

آرین موتور موفق به ثبت بهترین عملکرد از نظر رضایتمندی مشتریان در میان تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو شد

میتسوبیشی سواران راضی ترین مشتریان بازار خودرو ایران

عصر خودرو- طبق جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI ، شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ،در سه ماهه دوم سال جاری توانسته است رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در میان تمامی شرکت های واردکننده و همچنین تولید کننده خودرو را بدست آورد .

میتسوبیشی سواران راضی ترین مشتریان بازار خودرو ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در گزارش سه ماه دوم سال 1394 رضایتمندی مشتریان در حوزه فروش در شرکت های آرین موتور، آسان موتور ، اطلس خودرو ، نگین خودرو ، مدیا موتور ، آلفا موتور ، پرشیا خودرو ، مدیران خودرو ، کرمان موتور ، راین ، بهمن ، ایران خودرو ، سایپا و  پارس خودرو  بررسی شده است .
    طبق گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در شاخص رضایتمندی کل  آرین موتور ، نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن ، رتبه اول را بدست آورده است . در رتبه دوم مدیران خودرو  و در رتبه سوم آسان موتور  قرار گرفته است .همچنین طبق گزارش شرکت بازرسی واستاندارد ایران ISQI  ، آرین موتور در سه ماهه  دوم سال جاری موفق شده است رتبه دوم رضایتمندی در حوزه خدمات پس از فروش را نیز کسب کند . در شاخص ادراکی بعد از ستاره ایران ، آرین موتور در رتبه دوم قرار گرفته است و اطلس خودرو جایگاه سوم به خود اختصاص داده است و در شاخص عملکردی نیز ستاره ایران در رتبه اول آرین موتور در جایگاه دوم و مرتب خودرو در رتبه سوم قرار گرفته است . در شاخص مجموع نیز بعد از ستاره ایران، آرین موتور در رتبه دوم ایستاده است .
    بدین ترتیب با در نظر گرفتن رتبه اول در حوزه فروش و تحویل خودرو و رتبه دوم در حوزه خدمات پس از فروش ، آرین موتور موفق شده است در سه ماهه دوم سال 94 بهترین عملکرد را در میان کلیه شرکت های تولید کننده و وارد کننده خودرو کسب نمایید .به  گفته  کامران طالبی فرد ،سرپرست  بازاریابی آرین موتور ، گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بر اساس عملکرد شرکت ها و نظر سنجی از خریداران خودروها  طبق روش های آماری روز دنیا  تدوین  می شود .

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو