فونیکسریمکسبهتام

مرگ بازار خودروهای دیزلی در آمریکا

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت قطعه‌سازی کانتیننتال به یک روزنامه آلمانی گفت رسوایی تقلب فولکس‌واگن در میزان انتشار گازهای آلاینده بازارهای نوپای خودروهای دیزلی در آمریکای شمالی، ژاپن و چین را از میان خواهد برد.

مرگ بازار خودروهای دیزلی در آمریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  دنیای اقتصاد، المار دجنهارت، مدیرعامل شرکت کانتیننتال گفت:« دیر یا زود خودروهای سواری دیزلی از این بازارها ناپدید خواهند شد.» او اضافه کرد سهم خودروهای دیزلی از بازار این کشورها فقط یک تا 3 درصد است، این در شرایطی است که سهم این خودروها در بازار اروپا 53 درصد است. سخنان مدیرعامل کانتیننتال در شرایطی است که در ماه نوامبر مدیر مالی این شرکت اعلام کرد رسوایی فولکس‌واگن تاثیر اندکی بر بازار خودروهای دیزلی در ایالات متحده و اروپا خواهد داشت. دجنهارت همچنین گفت کانتیننتال هیچ نرم‌افزاری را به‌منظور دستکاری در تست میزان آلاینده‌ها برای هیچ‌کدام از مشتریان خود طراحی نکرده است. او افزود از انجام تحقیقات قانونی درمورد ارتباط این شرکت با رسوایی فولکس‌واگن اطلاعی ندارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم