فونیکسریمکسبهتام

ساخت سری ۹ و i۶ توسط ب ام‌و

عصر خودرو- زمانی که به نظر می‌رسید «ب ام و» دیگر جایی برای نوآوری و تولیدات جدید ندارد، خبر‌های تازه‌ای به گوش رسید.

ساخت سری ۹ و i۶ توسط ب ام‌و
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز،  در سال 2018 ماشین‌های دیفرانسیل عقب و قدیمی این شرکت یعنی سری 1، تبدیل به ماشین‌هایی ارزان‌تر، سبک‌تر و دیفرانسیل جلو خواهند شد. این موضوع سری جدید X2 را نیز شامل می‌شود. در همین زمان، ما شاهد یک سری لوکس کاملاً جدید خواهیم بود که چیزی بین سری 7 «بی‌ام‌و» و رولز رویس «Ghost» است. با اینکه تا اکنون خودرو‌های «بی‌ام‌و» در گروه‌های خاصی دسته‌بندی می‌شدند، مدیر این شرکت نمی‌خواهد این مدل جدید را در دسته سری 8 قرار دهد و همچنین سری 10 را برای آن مناسب نمی‌داند، در نتیجه «سری 9» بهترین گزینه برای این خودرو جدید است.

    سری 9، خودرو‌هایی کوپه، چهار در و چهار سرنشینه هستند. انتظار می‌رود این خودرو جدید در سال 2020، شش ماه پس از معرفی مدل جدید پرچم‌دار سری 7، با یک موتور 6 سیلندر هیبریدی، یک 8 سیلندر توربوشارژ یا یک موتور 12 سیلندر با قدرت 650 اسب بخار با نام M960i یا M9 به بازار خودرو عرضه شود. با اندکی شانس، مدل «فانتوم» رولزرویس که یک خودرو تمام الکتریکی است می‌تواند خود را در رده ماشین‌هایی مانند سری 9 قرار دهد.

    نخستین تصاویر از سری جدید «ب ام‌و» که در نمایشگاه خودرو پکن نمایش داده شد، می‌تواند به ما بگوید که ظاهر کلی این پرچم دار جدید به چه شکل خواهد بود. این کمپانی آلمانی همچنین در حال ساخت یک مدل تمام الکتریکی جدید به نام i6 است که ابعاد آن مانند سدان‌های سری 3 این شرکت خواهد بود. این مدل بین دو تا چهار موتور برقی خواهد داشت و احتمال دارد که در آنها از باتری‌های جدید پلیمر-لیتیوم استفاده شود که هزینه ساخت آنها نصف باتری‌های کنونی است و دارای ظرفیت بالاتری نیز است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو