فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی به ۷۹۰۰ تن در برف و کولاک ۱۷ استان

سیل و آبگرفتگی ۵ استان را در بر گرفت

عصر خودرو- سخنگوی امداد و نجات از برف و کولاک در ۱۷ استان و امدادرسانی به ۷۹۰۰ تن و نیز سیل و آبگرفتگی در ۵ استان کشور خبر داد.

سیل و آبگرفتگی ۵ استان را در بر گرفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مرتضوی ، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در تشریح گزارش عملیات برف و کولاک طی ٤٨ ساعت گذشته گفت: ١٧استان شامل آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، کرمان و همدان در ٤٨ ساعت گذشته درگیر برف و کولاک بودند.

    وی افزود: در همین راستا تاکنون به 7 هزار و 900 نفر امدادرسانی شده و 164 نفر نیز اسکان اضطراری بافتند.

    سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: همچنین 7 نفر تاکنون مصدوم شدند که 2 نفر به صورت سرپایی درمان و 5 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

    مرتضوی اظهار داشت: یک هزار 251 خودرو گرفتارر در برف نیز تاکنون رهاسازی شده و  ١٢٥تیم  عملیاتی شامل ٤٧٤ نفر مشغول امدادرسانی به هموطنان هستند.

    **سیل و آبگرفتگی در 5 استان

    سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: همچنین 5 استان  شامل ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، مازندران و گلستاندر 48 ساعت گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند که به 515 نفر امداد رسانی شد و 11 تیم عملیاتی نیز همچنان در حال کمک رسانی به هموطنان هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط