فونیکسریمکسبهتام

رانندگان احتیاط کنند

آزادراه ساوه - همدان همچنان حادثه‌آفرین

عصر خودرو- جانشین فرمانده پلیس‌راه استان همدان بابیان اینکه رانندگان باید در زمان بارش در آزادراه ساوه – همدان بااحتیاط رانندگی کنند، گفت: سه تصادف در آزادراه همدان ساوه چهار مجروح برجای گذاشت.

آزادراه ساوه - همدان همچنان حادثه‌آفرین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازمهر، سرهنگ علی فکری با بیان اینکه تصادف عصر چهارشنبه در آزادراه ساوه - همدان زنجیره ای نبوده است، گفت: عصر دیروز به علت ریزش باران و برف و لغزندگی محور همدان تهران و جاده ساوه سه تصادف رخ داد که علت آن تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

    وی گفت: واژگونی یک دستگاه کامیون بنز حوالی ساعت 15:10 دقیقه اولین حادثه‌ای بود که رخ داد و موجب مجروح شدن راننده خودرو شد.

    وی ادامه داد: برخورد یک دستگاه پژو پارس با سواری پراید دومین حادثه این محور بود که در ساعت 15:30 دقیقه رخ داد و علت آن انحراف به چپ خودرو پژو پارس گزارش شد.

    سرهنگ علی فکری اضافه کرد: در حادثه برخورد سواری پژو پارس و پراید نیز دو نفر دچار سانحه شدند که با حضور به‌موقع نیروهای اورژانس روانه بیمارستان شدند.

    جانشین پلیس‌راه استان حادثه سوم این محور را واژگونی یک دستگاه وانتنیسان خواند و گفت: شایع‌ترین علل تصادفات در محور همدان تهران و آزادراه ساوه رعایت نکردن سرعت مطمئنه و لغزندگی این محور بود که به مجروح شدن چهار نفر منجر شد.

    وی عنوان کرد: با حضور نیروهای راهداری استان در این محور و نمک‌پاشی محور شاهد مورد فوتی نبودیم و از حوادث احتمالی در ساعات پایانی روز نیز کاسته شد.

    فکری به‌تصادف دیگری در محور ملایر به اراک اشاره کرد و گفت: در این حادثه و سه تصادف محور همدان - ساوه فوتی وجود نداشت ولی آنچه از رانندگان انتظار می‌رود شکیبایی در رانندگی هنگام بارندگی و بارش برف است.

    سرهنگ علی فکری با بیان اینکه رعایت سرعت مطمئنه از حوادث و سوانح احتمالی جلوگیری می‌کند، گفت: در تصادف اخیری که به علت کولاک در محور همدان ساوه رخ داد شاهد همراه نداشتن تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ و تجهیزات گرمایشی بودیم که موجب در راه ماندن خودروها در این محور شده بود.

    وی افزود: با توجه به‌قرار داشتن در فصل زمستان و امکان ریزش باران و برف به‌صورت غیره منتظره، انتظار می رود ابتدا از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و یا اینکه رانندگان با باک پر و تجهیزات کامل وارد محورها شوند.

    وی به حضور نیروهای پلیس‌راه استان در محورهای استان اشاره کرد و گفت: در تمام ساعات شبانه‌روز نیروهای پلیس‌راه استان با تقسیمات انجام‌شده در محورهای استان آماده امدادرسانی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو