فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی:

تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در بزرگراه امام علی (ع)/ یک نفر جان خود را از دست داد، ۲ نفر مصدوم شدند

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از تصادف زنجیره‌ای ۴ دستگاه خودرو در بزرگراه امام علی (ع) خبرداد و گفت: در این حادثه یک عابر پیاده جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در بزرگراه امام علی (ع)/ یک نفر جان خود را از دست داد، ۲ نفر مصدوم شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جلال ملکی از حادثه تصادف چند دستگاه خودرو خبرداد و گفت: در ساعت 6:18 صبح امروز برخورد چند دستگاه خودرو در جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خروجی دماوند به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران ماموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

    وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 4 دستگاه خودروی سواری شامل 2 پراید، یک خودروی 206 SD و یک وانت پیکان به شدت با یکدیگر برخورد کرده و با بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد یکی از خودروها پس از برخورد با عابر پیاده موجب شده بود مابقی خودروها نیز به یکدیگر برخورد کنند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند ترافیک سنگینی در بزرگراه اتفاق افتاده بود و عابر پیاده نقش بر زمین بود و سرنشینان خودروها نیز از خودرو بیرون آمده بودند.

    ملکی افزود: این عابر پیاده که حدوداً 45 سال سن داشت پس از تحویل به عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است و یک خانم 65 ساله و آقای 36 ساله نیز دچار مصدومیت‌هایی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: خودروها به محل امنی منتقل و محل حادثه برای بررسی علت تحویل عوامل پلیس شد و نهایتاً در ساعت 7 صبح عملیات این حادثه به اتمام رسید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو