فونیکسریمکسبهتام

از درون، دگرگون شدن!

عصر خودرو: دو سال و نیم از آغاز تولید اینفینیتی Q۵۰ می گذرد و دیگر نوبت ‌به‌روز رسانی این رقیب ژاپنی سری ۳ و C کلاس است. آنچه که می بینید، شاید متفاوت از Q۵۰ هایی که اواسط بهار ۹۲ از خط تولید اینفینیتی بیرون آمدند، نباشد اما تغییرات فنی متعددی به خود دیده.

از درون، دگرگون شدن!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹:۰۰
  • از درون، دگرگون شدن!
  • از درون، دگرگون شدن!
  • از درون، دگرگون شدن!
  • از درون، دگرگون شدن!
  • از درون، دگرگون شدن!
  • از درون، دگرگون شدن!

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با موتور 2.0 لیتری توربو 208 اسب‌بخاری ساخت مرسدس که برای Q50 های 2016 در نظر گرفته شده، این ساخته اینفینیتی پاسخگوی نیاز طیف گسترده تری از خریداران این کلاس خواهد بود. برای این سدان لوکس اسپرت، یک موتور V6 3.0 لیتری توئین‌توربو جدید نیز در مدل 2016 به لیست پیشرانه های Q50 اضافه شده که با 300 اسب‌بخار قدرت، جایگزین واحد V6 3.7 لیتری مدل های قبل از 2016 می شود. اما هیجان‌انگیز ترین گزینه، نسخه 400 اسبی همین پیشرانه V6 است که توان تولید حداکثر گشتاوری برابر با 475 نیوتن‌متر را دارد. در این بین، پیشرانه هایبرید Q50 Hybrid، همان مجموعه متشکل از موتور V6 3.5 لیتری مدل قبل است که مجموع قدرتی برابر با 360 اسب‌بخار دارد. تمامی این پیشرانه ها، در حالت استاندارد، متصل به گیربکس 7 سرعته اتومات دارای اهرم های تعویض دستی پشت فرمان، محرک چرخ های جلو هستند اما بصورت آپشنال، می توانند محرک هر چهار چرخ نیز باشند.
اینفینیتی در کنار پیشرانه های جدید، سیستم فرمان و فنربندی را در Q50 2016 مورد بازبینی قرار داده و پکیج تجهیزاتی جدید Premium Plus را برای آن ارائه می دهد که فرمان با تنظیم برقی، صندلی های تا شو عقب، گرمکن صندلی های جلو و فرمان، آیینه‌بغل هایی با قابلیت کاهش شدت نور، تنظیم برقی گودی کمر صندلی راننده و سیستم اطلاعات و سرگرمی InTouch با مکان‌یاب ماهواره ای را به مجموعه امکانات این خودرو اضافه می کند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط