فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

محورهای تزانزیتی مازندران از آلودگی بصری رنج می‌برند

عصر خودرو- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: محورهای تزانزیتی و جاده‌ای استان از آلودگی بصری رنج می‌برند.

محورهای تزانزیتی مازندران از آلودگی بصری رنج می‌برند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس  ، دلاور بزرگ‌نیا شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ویژه نوروز 95، در سالن اجتماعات ششم بهمن فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار کرد: محورهای تزانزیتی و جاده‌ای مازندران از آلودگی بصری رنج می‌برند

    وی افزود: زیبایی در جاده‌ها از موارد مورد توجه است تا مقابل مسافران و گردشگران خودنمایی کند ولی آلودگی‌های بصری امروزه مانع بروز این زیبایی‌ها می‌شود.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه باید در ستاد اجرایی خدمات سفر کشور حریم منظر و دوری از آلودگی‌های جاده‌ای تعیین‌تکلیف شود، گفت: در این راستا راضی نیستیم تا کسب و کار افرادی که فعالیت اقتصادی دارند به مخاطره بیافتد.

    وی با اشاره به اینکه برای معادن جایگزین وجود دارد ولی برای میراث فرهنگی هیچ جایگزینی وجود ندارد، تصریح کرد: با تشکیل نشست در دفتر یکی از معاونان وزارت راه و شهرسازی، این مسئول تکلیف کردند تا نشست مشترک و بازدید میدانی از محورهای استان انجام شود که این مهم تا جهت بهسازی فضاهای بین‌راهی، نمازخانه و سرویس بهداشتی چند روز آینده شکل می‌گیرد.

    بزرگ‌نیا بیان کرد: در ایام نوروز، تعطیلات عید فطر و تابستان سال گذشته شاهد ورود 35 میلیون و 600 هزار مسافر بودیم.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اهمیت برپایی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران و حضور سالانه گردشگران به این استان شمالی، گفت: باید فضای لازم جهت جذب بیشتر گردشگران در مازندران فراهم شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو