فونیکسریمکسبهتام

بنزین از فردا در ازبکستان گران می‌شود

عصر خودرو- ازبکستان از فردا اول ژانویه ۲۰۱۶ قیمت بنزین را برای وسایل نقلیه افزایش می‌دهد.

بنزین از فردا در ازبکستان گران می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس در تاشکند، ازبکستان از اول ماه ژانویه سال جدید میلادی (2016) نرخ بنزین را برای وسایط نقلیه افزایش خواهد داد.

    بر اساس دستور«اسلام کریم اف» رئیس جمهور ازبکستان نرخ مالیات بر ارزش افزوده در بودجه این کشور برای سال 2016 صورت گرفته است.

    بر اساس این فرمان، از سال جدید میلادی مالیات بر مصرف قیمت یک لیتر بنزین با 45 صوم افزایش 335 صوم را تشکیل خواهد داد که این قیمت  در سال جاری 290 صوم بود.

    در این ارتباط از اول ژانویه سال آینده نرخ یک لیتر بنزین در پمپ های بنزین 45 صوم گرانتر خواهد شد که نماینده شرکت سهامی «اوزبک.نفت.محصولات» نیز این خبر را تایید کرده است.

    بدین ترتیب، از اول ژانویه نرخ یک لیتر بنزین 80 درصد اکتان در ازبکستان از 2030 صوم تا 2075 صوم ، یک لیتر بنزین 91 درصد اکتان از 2460 صوم  تا 2505 صوم  و نرخ یک لیتر گازوئیل از 2200 صوم تا 2245 صوم  افزایش خواهد یافت.

    آخرین بار نرخ های بنزین در ماه ژانویه سال 2015 میلادی افزایش یافت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط