فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۳۷۸»

کاهش آلودگی هوای تهران از بعدازظهر امروز

عصر خودرو- پیش بینی شده که در تهران از بعد از ظهر چهارشنبه حجم آلودگی هوا کاسته شود.

کاهش آلودگی هوای تهران از بعدازظهر امروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز بارش برف و باران برای مناطق شمال غرب، غرب ، جنوب غرب، مرکز و سپس سواحل شمالی و دامنه های جنوبی البرز و بطور پراکنده در شرق و شمال شرق کشور پیش بینی میگردد .

    انتظار میرود با فعالیت این سامانه در روز چهارشنبه، بتدریج غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی و نیمه شمالی کشور بطور قابل ملاحظه ای کاهش یابد که در تهران از بعد از ظهر چهارشنبه آلاینده ها کاهش می یابد.

    با عبور موج تراز میانی از مناطق غرب و مرکزی از اواخر چهارشنبه،تا ظهر روز پنچ شنبه فعالیت بارشی این سامانه با بارش پراکنده محدود به شرق و جنوب کشور خواهد شد.

     از بعد از ظهر پنجشنبه با ورود موج دوم از شمال غرب و غرب طی پنجشنبه بعداز ظهر بارش باران وبرف برای سواحل غربی دریای خزر، شمال غرب وغرب ودر روز جمعه برای شمال غرب ،غرب ،جنوب غرب،جنوب وبخشهایی از شرق و مرکز وغرب سواحل پیش بینی می شود.

    شایان ذکر است برای روز جمعه کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.

    همچنین، در روز چهارشنبه برای سواحل شمالی کشور بویژه استان گیلان، اردبیل، خوزستان، ایلام، شرق کرمان، شرق یزد، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شرق خراسان رضوی وزش باد شدید پیش بینی میشود.

    همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای استان تهران به ترتیب 3 و7  درجه سانتی گراد است.
    گرمترین و سردترین استان ها به ترتیب بوشهر  و همدان  است.

    **آلودگی هوای تهران ادامه دارد

    محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی درخصوص آلودگی هوای پایتخت گفت: متأسفانه غلظت آلودگی در منطقه شمیران بالا است و از شب گذشته از سمت نوار غربی به کشورمان نفوذ کرده است.

    وی ادامه داد:در حال حاضر شاهد بارندگی در استان‌های ایلام، خوزستان، اهوازهستیم و این بارندگی به کرمانشاه و همچنین مرز عراق و ایران رسیده است.

    این کارشناس هواشناسی همچنین از بارش برف در استان‌های چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد خبر داد و یادآور شد این بارندگی در استان‌های همدان، مرکزی و کرمانشاه ادامه دارد.

    اصغری با بیان اینکه تداوم آلودگی هوا درکلانشهرها ادامه نخواهد داشت یادآورشد: امیدواریم از شدت این آلودگی در پایتخت و استان های همجوارکاسته شود و شاهد بارندگی درکشور باشیم.

    این کارشناس هواشناسی در ادامه تصریح کرد: در هفته آینده و دی ماه بارش در کشور خواهیم داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو