فونیکسریمکسبهتام

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی قزوین خبر داد:

برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در قزوین

عصر خودرو- دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در بهمن‌ماه جاری در این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه خودروهای کلاسیک در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، مجید کاکاوند از حضور تیم‌های هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین در مسابقات رالی طی هفته گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی جمعه گذشته مسابقات کشوری رالی در شهرستان سبزوار از توابع استان خراسان رضوی برگزار شد که هیئت رالی استان قزوین نیز در این مسابقات شرکت کردند.

    وی افزود: در این دوره از مسابقات اشکان زارع‌رحیمی و علیرضا نعمتی به ترتیب مقام دوم و سوم در رشته آفرود در کلاس چهار سیلندر انژکتور را کسب کردند؛ همچنین به دلیل قوی بودن تیم داوری استان قزوین به درخواست استان خراسان رضوی یک تیم داوری از قزوین نیز برای این مسابقات اعزام شد.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین در ادامه با بیان اینکه در این هفته نیز یک دوره مسابقات رالی خانواده در استان سمنان برگزار شد، خاطرنشان کرد: امید یوسفی و سیدتقی آقاسیدحسینی مقام چهارم و محمودرضا عبادیان و مهدی زینلی مقام پنجم از این دوره مسابقات رالی خانواده را از آن خود کردند.

    کاکاوند با اشاره به برنامه‌های پیش روی این هیئت ورزشی در آستانه دهه فجر عنوان کرد: نمایشگاه خودروهای کلاسیک برای سومین‌ بار در استان قزوین در اوایل بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

    این مسئول ورزشی در تکمیل برنامه‌های دهه فجر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین از برگزاری مسابقه اسلالوم و رالی در سطح استانی در این استان خبر داد.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین با اشاره به ظرفیت بالای استان قزوین در رشته آفرود، بیان کرد: با توجه به اینکه هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین در رشته آفرود از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و در کشور حرف نخست را می‌زند، اغلب میزبانی مسابقات مربوط به این رشته ورزشی را برعهده دارد و توانسته مقاماتی را در هر دوره کسب کند.

    کاکاوند از کمبود امکانات پیست در رشته‌های دیگر اتومبیل‌رانی و موتور‌سواری در استان قزوین خبر داد و یادآور شد: استان قزوین علاوه بر اینکه در رشته آفرود حرف نخست در کشور را می‌زند، در رشته‌های رالی سرعتی و اسلالوم نیز حرف برای گفتن دارد اما به دلیل محدودیت پیستی در این رشته‌ها در حال حاضر نمی‌تواند پذیرای برگزاری این دسته از مسابقات در این استان باشد.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان قزوین در پایان سخنانش، کمبود امکانات پیست را بزرگترین مشکلات این رشته ورزشی در این استان عنوان کرد و گفت: استان قزوین در رشته موتورکراس نیز حرف نخست را در کشور می‌زند اما در حال حاضر پیست استاندارد بین‌المللی برای مسابقات کشوری ندارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط