فونیکسریمکسبهتام

جی‌ام ملزم به نصب کیسه‌هوا می‌شود

عصر خودرو- جنرال موتورز با درخواست‌هایی روبه‌رو است مبنی بر اینکه کیسه‌هوا را در خودروهای ساخت مکزیک اضافه کند. این مساله منعکس‌کننده فشارهای فزاینده‌ای است که این خودروساز با آن مواجه است تا تجهیزات اصلی ایمنی را به خودروهایش اضافه کند، حتی اگر دولت‌ها این مساله را نخواسته باشند.

جی‌ام ملزم به نصب کیسه‌هوا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازفاکس‌نیوز، چهار گروه آمریکایی حامی حقوق مصرف‌کننده به ماری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز، نامه‌ای ارسال کرده و از او خواسته‌اند کیسه‌های هوا را در همه خودروهای ساخت جنرال موتورز در سراسر جهان نصب کند. این گروه‌های حامی حقوق مصرف‌کننده در نامه خود به بارا نوشتند:«ایمنی خودرو نباید فقط مختص شهروندانی باشد که در کشورهای ثروتمند زندگی می‌کنند. به نظر ما این مساله که جی‌ام بهترین تکنولوژی‌های ایمنی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به برخی دیگر کیسه‌هوا هم ارائه نمی‌کند، از نظر اخلاقی قابل دفاع نیست.»

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم