فونیکسریمکسبهتام

جانشین رییس پلیس راهور پایتخت خبر داد

جزییات اجرای طرح «زوج و فرد» از درب منازل برای فردا (چهارشنبه)

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز چهارشنبه خبر داد.

جزییات اجرای طرح «زوج و فرد» از درب منازل برای فردا (چهارشنبه)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی  با اشاره به جلسه تشکیل جلسه کمیته مواقع اضطراری آلودگی هوا و مصوبات این جلسه اظهار کرد: در این جلسه تصمیم بر این شد تا طرح زوج و فرد از در منازل در روز چهارشنبه اجرا شود و براین اساس از ساعت 6:30 صبح روز چهارشنه تا ساعت 18:30 همان روز خودروهایی که رقم آخر پلاکشان عدد فرد باشد، اجازه تردد در معابر پایتخت را نخواهند داشت.

    عابدی با بیان این که در این روز مأموران پلیس در آماده باش بوده و با استقرار در نقاط مختلف پایتخت با خودروهای دارای پلاک فرد برخورد خواهند کرد، افزود: بر این اساس خودروهای متخلف 20 هزار تومان جریمه خواهند شد.

    سرهنگ حسن عابدی

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در عین حال گفت: ماموران پلیس با شهروندانی که قصد خروج از پایتخت را دارند همکاری کرده و در مناطق حاشیه‌ای تهران امکان خروج خودروهای دارای پلاک فرد وجود دارد؛ اما این خودروها اجازه تردد در پایتخت را نداشته و جریمه خواهند شد.

    با سرویس‌های مدارس همکاری می‌شود

    وی درباره عدم تعطیلی مدارس مقطع دبیرستان اظهارکرد: با توجه به اینکه تنها مدارس مقطع ابتدایی تعطیل است و در این روز دانش‌آموزان برخی از مقاطع تحصیلی بالاتر امتحانات ترم تحصیلی را آغاز می‌کنند، همکاران من در پلیس راهور با سرویس‌های مدارس همکاری لازم را خواهند داشت و این خودروها اجازه تردد دارند.

    عابدی با بیان اینکه در این ایام مأموران راهور در آماده باش بوده و با تمام توان در معابر حضور دارند، تصریح کرد: هنوز تصمیمی برای اجرای طرح زوج وفرد از در منازل در روز پنجشنبه اتخاذ نشده؛ اما با توجه به پیش‌بینی ها احتمالا با ورود سامانه بارشی و وزش باد اوضاع در روز پنجشنبه بهتر شود.

    وی از شهروندان خواست که از تردد با خودروهای تک سرنشین در معابر پرهیز کرده و همچنین از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در عین حال اضافه کرد: برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا به قوت خود ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز بهتر است برای تردد در این روز از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو