فونیکسریمکسبهتام

تصادف در جاده مه آلود همدان - ملایر موجب مرگ پسر ۱۱ ساله شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یک پسر ۱۱ ساله روز سه شنبه بر اثر برخورد یکدستگاه کامیونت ایسوزو با وی، در جاده مه آلود همدان - ملایر جان باخت.

تصادف در جاده مه آلود همدان - ملایر موجب مرگ پسر ۱۱ ساله شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری اظهار کرد: صبح روزجاری یکدستگاه تریلی در کیلومتر سه همدان - ملایر و نزدیکی دور برگردان آبشینه با یکدستگاه پراید برخورد کرد.
    وی با ذکر اینکه بر اثر این سانحه دو سرنشیبن پراید به صورت سطحی مجروح شدند اضافه کرد: راننده این وسیله نقلیه به جای هدایت خودرو به حاشیه جاده، بهمراه سرنشینان از وسیله نقلیه پیاده و در سطح آسفالت جاده حضور می یابند.
    رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: با توجه به مه آلود بودن این جاده و محدودیت دید خودروی کامیونت عبوری پسر بچه 11 ساله را زیر گرفت.
    سرهنگ شاکری اظهار کرد: علت بروز سانحه نخست دور زدن تریلی و عامل سانحه دوم بی توجهی راننده کامیونت ایسوزو به جلو گزارش شده است.
    وی با ذکر اینکه شرایط رانندگی در زمان مه گرفتگی متفاوت است تاکید کرد: باید به دو مولفه توجه به جلو و حرکت با سرعت مطمئنه در شرایط مه گرفتگی توجه شود.
    سرهنگ شاکری بیان کرد: با توجه به کاهش دید افقی در زمان مه آلود بودن جاده، باید با سرعتی تردد کرد که در صورت نزدیک شدن به مانع بتوان به راحتی خودرو را متوقف کرد.
    وی گفت: رانندگان در شرایط مه گرفتگی باید ضمن روشن کردن چراغهای خودرو و استفاده از چراغ مه شکن با نور پایین تردد کنند.
    وی افزود: باید با روشن کردن چراغ های خودرو علاوه بر دیدن مسیر مقابل، برای سایر خودروهای عبوری نیز قابل روئیت بود.
    62 تیم پلیس راه، 52 تیم راهنمایی و رانندگی و 100 نیروی پیاده راهور امسال در طرح زمستانی پلیس مشارکت دارند.
    علاوه بر این تیمها، پلیس راه استان همدان به طور شبانه روزی در سه گردنه مهم و حادثه خیز استان شامل گردنه همه کسی، اسدآباد و آوج حضور دارد.
    همچنین 34 پایگاه راهداری، 18 پایگاه هلال احمر، 40 تیم تعمیراتی امداد خودرو، 41 پایگاه مرکز فوریت های پزشکی با 60 دستگاه آمبولانس در طرح زمستانی فعالینت دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو