فونیکسریمکسبهتام

فیات- کرایسلر ۵۷۰ هزار خودرو را فرامی خواند

عصر خودرو- شرکت خودروسازی فیات کرایسلر اعلام کرد که ۵۷۰ هزار خودروی SUV را به دلیل خطر بروز آتش سوزی ناشی از مشکل در سیم کشی آینه آفتابگیر و شلنگ کم فشار در دو برنامه جداگانه فراخواهد خواند.

فیات- کرایسلر ۵۷۰ هزار خودرو را فرامی خواند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، فیات کرایسلر این دو فراخوان را در شرایطی اعلام کرده که تلاشهایش در راستای ایمنی تحت موشکافی سازمان های نظارتی آمریکا قرار گرفته است. اوایل این ماه این شرکت با پرداخت 70 میلیون دلار دیگر جریمه بابت عدم گزارش تلفات و زخمی های تصادفات خودروهای خود از سال 2003 موافقت کرد.

    پس از اینکه سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا در ماه مه تحقیقاتی را راجع به اینکه آیا فراخوان قبلی خوروهای این شرکت به دلیل احتمالا آتش سوزی بوده، آغاز کرد،  این خودروساز ایتالیایی- آمریکایی اعلام کرد که 477 هزار دستگاه جیب گرند چروکی و دوج دورانگو را فرامی خواند. 

    فیات کرایسلر افزود: در 0.2 درصد خودروهای سرویس شده در فراخوان قبلی داغ شدن بیش از حد گزارش شده است.

    فیات کرایسلر اعلام کرد: اگر این فراخوان به طور دقیق انجام نشده باشد، ممکن است خودروها در معرض اتصال کوتاه و خطر آتش سوزی باشند.

    این گروه خودروسازی همچنین اعلام کرد که 93 هزار دستگاه جیپ کامپس 2015 و SUV پاتریوت را برای بازبینی و در برخی موارد تعویض گیره ایمنی لوله برگشت کم فشار فرامیخواند.

    این شرکت گفت: گیره های نصب شده در برخی خودروهای تولیدی در پنج ماه نخست امسال سر جای خود قرار ندارند و این امر میتواند به کاهش سریع روغن هیدورلیک منجر شود.

    این فراخوان شامل حال حدود 413 هزار دستگاه SUV در آمریکا، 32 هزار دستگاه در کانادا، 16 هزار دستگاه در مکزیک و 108 هزار دستگاه خارج از آمریکای شمالی هستند.

    فیات کرایسلر اعلام کرد: از هیچ گونه موارد تصادف منجر به جرح یا مرگ و میر مرتبط با این فراخوان اطلاع ندارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو