فونیکسریمکسبهتام

تاکید نوبخت بر توجه دولت به حمل و نقل عمومی در برنامه توسعه

عصر خودرو- رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گفت: دولت تدبیر و امید در قالب برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای به بخش حمل و نقل عمومی دارد.

تاکید نوبخت بر توجه دولت به حمل و نقل عمومی در برنامه توسعه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز جمعه در جریان بازدید از خطوط قطار شهری مشهد در جمع خبرنگاران افزود: در همین چارچوب دولت تاکنون تعامل بسیار مثبتی بین مجموعه های مختلف دولت و شهرداریهای سراسر کشور شکل گرفته است.
    وی ادامه داد: در قالب برنامه ششم توسعه توجه ویژه به حمل و نقل عمومی بر این اساس شکل گرفته تا مردم در شهرهای مختلف و به خصوص در مشهد شامل زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بتوانند از خدمات به بهترین شکل بهره مند شوند.
    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ادامه با تقدیر از تعامل صورت گرفته میان دولت و شهرداری مشهد گفت: از همدلی و همزبانی بین دولت، استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد بسیار خرسندیم زیرا این مجموعه ها در سطح استان تعامل بسیار مثبتی با یکدیگر دارند.
    وی افزود: از نخستین مصاحبه من در مورد پروژه قطار شهری مشهد تاکنون که بیش از دو سال از آن می گذرد همکاری شکل گرفته باعث شده تا قطار شهری مشهد افزون بر 16 کیلومتر پیشرفت داشته باشد.
    نوبخت ادامه داد: گزارشهای بسیار امیدبخشی توسط شهردار مشهد ارائه شد که می تواند نتایج مثبتی را در آینده به همراه داشته باشد.
    وی گفت: زمانی که مصاحبه های قبلی من انجام شد برخی از رسانه ها با دید تردید همکاری بین دولت و شهرداریها را دنبال می کردند اما اکنون شرایط بگونه ای رقم خورده که نتیجه این همکاری قابل مشاهده است.
    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: این سازمان در خراسان رضوی نیز همانند سایر دستگاههای دولتی پروژه های شهری را دنبال کرده و از آنها حمایت می کند.
    وی ادامه داد: امیدواریم با تسهیلاتی که توسط دولت ارائه می شود وضعیت بخش حمل و نقل عمومی در مشهد بیش از پیش بهبود یابد.
    نوبخت گفت: همچنین به سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی تاکید شده در قراردادهای دو جانبه، نظر شهرداری مشهد به صورت ویژه دیده شود.
    وی افزود: در مورد بودجه زیارت نیز به مشهد توجه خاصی خواهد شد و قرار نیست تمامی شهرهای کشور که دارای زیارتگاه و امام زاده هستند از این بودجه بهره مند شوند زیرا قطعا در این صورت بودجه کافی به مشهد تعلق نمی گیرد.
    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با هدف بازدید از چند پروژه شهری مشهد و نیز معدن سنگان واقع در شهرستان خواف دیشب وارد خراسان رضوی شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو