فونیکسریمکسبهتام

در جلسه ماهانه اتاق اصناف همدان مطرح شد

اجرای طرح محدودیت ترافیکی در بازار همدان

عصر خودرو- طرح محدودیت‌های تردد خودرو در سه بخش از بازار همدان اجرا می‌شود.

اجرای طرح محدودیت ترافیکی در بازار همدان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، اجلاس ماهانه اتاق اصاف همدان که با دستور بررسی مشکلات اصناف همدان درباره درخواست صدور مجوزها از اداره اماکن، بررسی مشکلات ترافیکی اصناف همدان در بازار و ارائه درخواستهای اصناف از نمایندگان مجلس در بودجه سال 95 تشکیل شد.

    این جلسه با حضور امیر خجسته نماینده همدان و فامنین در مجلس، عباس صوفی معان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان، حمید رضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، محمد صادق صبا مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان همدان  و مظاهری سرپرست اداره اماکن همدان تشکیل شد.

    رئیس اتاق اصناف همدان به اجرای سه طرح ترافیکی در بازار همدان در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و اظهار داشت: طرح محدودیت‌های تردد خودرو در سه بخش از بازار در خیابان شریعتی، سرگذر و راسته حسین خانی اجرا می‌شود.

    حمید فرسایی وحید افزود: در مرحله نخست طرح محدودیت تردد خودرو در بازار همدان به صورت آرام اجرا می‌شود که ایرادات آن مشخص و اصلاحات انجام شود تا تردد مردم و خودروها به صورت روان انجام شود.

    وی بیان کرد: اجرای طرح محدودیت تردد وسایل نقلیه در این سه بخش از بازار خصوصا در راسته حسین خانی و راسته پیغمبر به رفع مشکلات ترافیکی کمک می‌کند.

    رئیس اتاق اصناف همدان عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری نمایندگان مجلس بحث مدیریت واحد شهری اجرایی شده و مشکلات شهری حل شود.

    وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات اصناف در استعلام مجوز از پلیس 10+ و تأخیر اداره اماکن در صدور مجوزها اشاره کرد و گفت: برخی از دفاتر پلیس 10+ از ارائه خدمات استعلام مجوز سرباز زده و واحدهای صنفی را به بعضی از این دفاتر راهنمایی می‌کنند.

    در ادامه این جلسه مظاهری سرپرست اداره اماکن همدان به مشکلات و درخواست‌های رؤسای اتحادیه‌ها و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف پاسخ داد و درباره نحوه رسیدگی به موضوعات اظهار نظر کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو