فونیکسریمکسبهتام

گردنه شاه منصوری کوهرنگ مسدود شد

عصر خودرو- بارش برف و کولاک شدید، گردنه شاه منصوری در مسیر جاده ارتباطی شهرکرد به مسجدسلیمان در شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری را مسدود کرد.

گردنه شاه منصوری کوهرنگ مسدود شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی چهارمحال وبختیاری گفت: طی بارش برف از چهارشنبه شب تاکنون،تردد در تمام محورهای استان به جزء گردنه شاه منصوری که مسدود است،با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
    شهرام ندیمی افزود:اکیپ های راهداری از شامگاه گذشته تاکنون در محورهای اصلی و فرعی استان در حالت آماده باش هستند.
    وی گفت: رانندگان هنگام تردد از گردنه های شمالی چهارمحال و بختیاری، خودروهای خود را به زنجیر چرخ و دیگر وسایل و تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.
    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: هم اکنون 38 اکیپ راهداری با 300 راهدار و بیش از 210 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در تمام محورهای چهارمحال و بختیاری مستقرند.
    وی،به کند بودن عبور ومرور درجادهای استان اشاره کرد،با امداد رسانی راهداران تاکنون هیچ مشکلی برای مسافران و رانندگان رخ نداده است.
    سرهنگ حمزه رفیعی،رییس پلیس راه چهارمحال وبختیاری،نیز از رانندگانی که قصد عزیمت به خوزستان را دارند خواست از جاده ارتباطی شهرکرد به بروجن و لردگان به ایذه به عنوان مسیر جایگزین این محور استفاده کنند.
    بر اساس این گزارش، دو گردنه چری و شاه منصوری، مسیر کوهرنگ در استان چهارمحال وبختیاری را به مسجد سلیمان و استان خوزستان متصل می کند.
    به گزارش ایرنا، بارش برف از چهارشنبه شب در چهارمحال وبختیاری آغاز و تا اواخر روز پنجشنبه ادامه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط