فونیکسریمکسبهتام

محورهای استان مرکزی لغزنده است

تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است

عصر خودرو- مدیر راهداری استان مرکزی گفت: بارش برف از بامداد امروز در محورهای استان مرکزی آغاز شده و به جز حوزه ساوه تمامی محورها لغزنده هستند.

تمامی محورهای مواصلاتی استان مرکزی باز است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، علی زندی فر اظهار داشت: بارش برف از 2 بامداد امروز در محور شازند و دیگر محورهای استان آغاز شد و با کمک عوامل راهداری تردد در تمامی محورهای استان روان است.

    وی افزود: حرکت ابرها حاکی از آن است که بارش برف در حوزه ساوه نیز امروز آغاز می‌شود و سراسر محورهای استان لغزنده بوده و همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در محورهای کوهستانی و برفگیر الزامی است.

    مدیر راهداری استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف در محور اراک-بروجرد به ویژه در گردنه زالیان شدید گزارش می‌‏شود، در دیگر محورهای استان تا ساعتی پیش بارش برف شدید گزارش شده بود.

    زندی فر ادامه داد: با توجه به ادامه بارش‌ها لازم است تا از سفرهای غیر ضروری پرهیز شود و در صورت پیش آمدن ضرورت، لازم است رانندگان تجهیزات کامل زمستانه و سوخت کافی در باک خودرو، وسایل گرمایشی و آب و مواد غذایی به همراه خود داشته باشند.

    وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته و با توجه به لغزندگی جاده‌های استان، هیچ‌گونه تصادفی که منجر به مجروح شده یا فوت شود نداشته‌ایم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط