فونیکسریمکسبهتام

اجرای سیستم یکپارچه معاینه فنی خودروها از ۱۰ دی

عصر خودرو- مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران به برگزاری جلسه ویژه کارگروه ملی آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: در این جلسه که با حضور مسئولان محیط زیست کشور و وزارت کشور برگزاری شد, تصویب سیستم یکپارچه معاینه فنی تمامی خودروها انجام پذیرفت.

اجرای سیستم یکپارچه معاینه فنی خودروها از ۱۰ دی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمد هادی حیدرزاده  از برگزاری جلسه کارگروه ملی آلودگی هوا در شامگاه چهارشنبه خبر داد.

    وی ادامه داد در این جلسه که معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست, هوشنگ خنداندل معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولان ذیربط حضور داشتند بررسی راهکارهای مقابل با آلودگی هوا و بخشی از بندهای مصوبه‌ هیئت وزیران در این خصوص انجام گرفت.

    مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران تصریح کرد: یکی از محورهای مهم کارگروه ملی آلودگی هوا بحث پیگیری معاینه فنی خودروها بود, که قرار شد از این پس تمامی خودروها در سیستمی‌ یکپارچه معاینه فنی را دریافت کنند.

    حیدر زاده افزود: در سیستم یکپارچه که با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی, محیط زیست, وزارت کشور و مراکز معاینه فنی انجام خواهد گرفت تمامی خودروها به صورت سیستمی مورد معاینه فنی قرار می‌گیرند و برگه ارائه شده به آنها کاملا رصد خواهد شد.

    وی تصریح کرد: در سیستم یکپارچه از ابتدا تا انتهای مراحل معاینه فنی مورد رصد مسئولان امر قرار می‌گیرد و هیچگونه تقلبی در امر دادن معاینه فنی به خودروها نمی‌تواند انجام بگیرد.

    مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت: قرار بر این است تا از 10 دی الی 29 دی ماه سیستم یکپارچه معاینه فنی به صورت آزمایشی کار خود را انجام دهد و پس از آن به صورت رسمی از این سیستم رونمایی خواهد شد.

    حیدر زاده در پایان تصریح کرد: امیدواریم با اجرای سیستم یکپارچه معاینه فنی خودروها و اهتمام به این موضوع تا حدودی شاهد بهبود وضعیت آلودگی هوا و کاهش آلاینده ها در کلانشهرها باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو