فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

پلیس راه از عوامل اصلی نظارتی حمل و نقل جاده‌ای است

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: پلیس راه از ارکان توانمند اجرای وظایف نظارتی حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود.

پلیس راه از عوامل اصلی نظارتی حمل و نقل جاده‌ای است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، ایرج دست نشان شامگاه چهارشنبه در دیدار رئیس پلیس و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان با تاکید بر نقش پلیس راه در امنیت راه‌ها اظهار کرد: امنیت و آرامش موجود در این محورهای مرهون تلاش خستگی‌ناپذیری پلیس است.

    وی به آغاز اجرای طرح زمستانی در محورهای استان اشاره و اضافه کرد: در این راستا درخواست می‌شود پلیس برخورد جدی با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی را برای حفظ ایمنی مسافران در دستور کار قرار دهد.

    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان بررسی پرونده‌های متخلف در حوزه حمل و نقل باری را از دیگر موارد همکاری پلیس با این اداره کل اعلام کرد و افزود: پلیس با کنترل اسناد و مدارک رانندگان این حوزه می‌تواند رانندگان متخلف را معرفی کند تا پرونده آن‌ها در کمیسیون‌های مروبطه بررسی و در مورد آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

    دست‌نشان، با تاکید بر همکاری ارگان‌های دخیل در حوزه حمل و نقل شامل حمل و نقل، پلیس و سایر عوامل برای ارتقای خدمات به کاربران این حوزه تاکید کرد: پلیس راه از ارکان توانمند اجرای وظایف نظارتی حمل و نقل جاده‌ای به شمار می‌رود.

    در این دیدار رئیس پلیس راه استان زنجان ضمن تاکید بر تعامل بین دستگاه‌های همکار با پلیس راه ادامه داد: رانندگان داخل استان مشکل عمده‌ای ندارند و آنچه اغلب ایجاد مشکل می‌کند مربوط به رانندگان دیگر استان‌ها است.

    علی‌اصغر شیرمحمدی خواب‌آلودگی رانندگان را مهم‌ترین عامل تصادفات رانندگی در محورهای استان زنجان دانست و افزود: افزایش دقت مانع بروز بسیاری از مشکلات این حوزه می‌شود.

    وی ایجاد هماهنگی در بین دستگاه‌های مربوطه در تامین ایمنی محورهای مواصلاتی تقویت حساسیت مسئولان کشوری و استانی را از عواملی اعلام کرد که در کاهش تصادفات تاثیرگذار هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو