فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

آزمایش فنی پرشتاب ترین خودرو کشور با پلاک ملی

عصر خودرو: دویست و هفتاد وششمین شماره از هفته نامه خودرو امروز در کنار ضمیمه ۳۲ صفحه ای خودروهای کار و تجاری از روز شنبه با تازه ترین اطلاعات از جهان خودرو به روی دکه خواهند رفت.

آزمایش فنی پرشتاب ترین خودرو کشور با پلاک ملی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، روایت این هفته را با "حرکت لاک پشتی فروش اقساطی خودروهای داخلی" آغاز می کنیم و جدیدترین گزارش شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد در زمینه رضایت مشتریان را می خوانیم.
    در ادامه با "فیلترهای ناب ایرانی" انواع فیلتر خودرو در بازار ایران را به همراه لیست جدیدترین قیمت آنها بررسی می کنیم.
    در جهان خودرو "یک چارجر مدل 70 با موتور کشتی"؛ "پوست انداختن روداستر کوچک مرسدس بنز"؛ "رژیم قدرت آلمانی برای دلبر ایتالیایی"؛ "از درون دگرگون شدن" و "فولکس های آلستار ادیشن، حامیان یورو 2016" را مطالعه خواهیم کرد و در انتخاب هفته جایگاه میتسوبیشی لنسر از دهه 90 تا به امروز در بازار ایران را بررسی می کنیم. نیسان تیانا گزینه دوم این بررسی است.
    این هفته در بازار سیستم صوتی با برندهای نیمه حرفه ای سیستم صوتی خودرو و جایگاهشان در بازار ایران آشنا خواهیم شد.
    "موشک کوچک آلفا"؛ آزمایش فنی آلفارومئو 4C، پرشتاب ترین خودرو ایران با پلاک ملی، را ارائه می کند. نخستین مهمان بازار خودروهای اسپرت پساتحریم ایران، با قیمت 580 میلیون تومانی خود تجربه شتاب 4.5 ثانیه ای را به خواننده عرضه می کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول سری به صفحه 8 شماره جدید هفته نامه خودرو امروز بزنید!
    در هفته ای که گذشت سومین مسابقه  قهرمانی کشور با عنوان جام رانا برگزار شد. گزارش تفصیلی این اتفاق را می توانید در صفحه اتومبیلرانی این هفته بخوانید.
    در ادامه سری می زنیم به فرانسه تا ببینیم موسیو DS چگونه لباس می پوشد! نگاهی کوتاه به ویژگی های طراحی DS5 موضوع این گزارش فرانسوی است. در گام بعدی در "14 سوغات قدیمی و دلفریت فرنگ" با پلت فرم های مشهوری که ارزش تولید در ایران را دارند آشنا خواهیم  شد.
    در شاسی بلند این هفته هم سری به 4 نسل پرچمدار رنج روور می زنیم و سرانجام با عیب یابی خودرو به زبان ساده دستی به باتری خودرو می زنیم و ایرادهای وابسته به آن را برطرف می کنیم.
    در کنار جدیدترین شماره هفته نامه خودرو امروز، ضمیمه 32 صفحه ای راننده به خودروهای تجاری و کار می پردازد. در این شماره از ضمیمه راننده، "10 هزار کیلومتر با پیک آپ فوتون تانلند توربودیزل"؛ "راز آینده ماز"؛ "بررسی تخصصی کامیونت یونیماگ از بدو تولد تا به امروز" و "تیغ تیز دقیق دنیای ماشین آلات" را خواهیم خواند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط