فونیکسریمکسبهتام

سومین دوره مسابقات کشوری مهارت فنی تویوتا برگزار شد

تکنیسین‌های فنی ایرتویا در آزمونی با معیارهای جهانی

عصر خودرو: سومین دوره مسابقه کشوری مهارت فنی شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتای ژاپن در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر توسط واحد آموزش و فنی مهندسی، در نمایندگی مرکزی این شرکت (آریتا) و در دو بخش پذیرش خودرو و مهارت فنی برگزار شد.

تکنیسین‌های فنی ایرتویا در آزمونی با معیارهای جهانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سومین دوره مسابقه کشوری مهارت فنی شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتای ژاپن در روزهای 29 و 30 آذر توسط واحد آموزش و فنی مهندسی، در نمایندگی مرکزی این شرکت (آریتا) و در دو بخش پذیرش خودرو و مهارت فنی برگزار شد.

    برگزاری چنین مسابقاتی از استانداردهای تویوتا برای تعیین سطح تکنسین‌های فنی تویوتا و لکسس است که در سراسر دنیا برگزار می شود و شرکت ایرتویا نیز به‌عنوان نماینده تویوتا در ایران ملزم تبعیت از این استاندارد است.

    در بخش پذیرش خودرو، شرکت‌کنندگان پس از آزمون کتبی در مواردی همچون بازدید خودرو و برنامه‌ریزی کنترل برد به رقابت پرداختند و داوران تمامی موارد ازجمله نوع برخورد با مراجعه‌کننده را مدنظر داشتند.

    در این بخش مسعود کلانتری از نمایندگی مرکزی، محسن سهرابی نیا از نمایندگی یوسفی تهران و نازنین پویا از نمایندگی قناد اصفهان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

    در بخش مهارت فنی شرکت‌کنندگان در عیب‌یابی خودرو، ابزار دقیق، موتور خودرو و برق خودرو به رقابتی تنگاتنگ پرداختند و درنهایت امین رحیمی نیت از مشهد، محمدرضا حبشی از نمایندگی مرکزی و کیانوش مولوی از نمایندگی ابراهیمی‌ تران موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

    شایان ذکر است، این مسابقه توسط ناظران تویوتا برگزار شد.

    جهت آشنایی با شرکت ایرتویا به آدرس www.irtoya.com مراجعه نمایید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو