فونیکسریمکسبهتام

کشته در واژگونی اتوبوس مهمانان عروسی در هند

عصر خودرو-یک دستگاه اتوبوس حامل مهمانان یک عروسی در شهر سوهاگپور در منطقه هوشنگ‌آباد هند واژگون شد. مردم محلی به سرعت برای کمک‌رسانی اقدام کردند، در غیر این صورت اوضاع برای تیم امداد و نجات سخت‌تر می‌شد.

کشته در واژگونی اتوبوس مهمانان عروسی در هند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران، در این حادثه 15 تن از جمله یک کودک و هفت زن در صحنه تصادف کشته و 37 نفر زخمی شدند که جراحات برخی از آنها جدی گزارش شده است.

    در پی این حادثه، «شیوراج سینگ شوهان» سروزیر ایالتی، نگرانی عمیق خود را از تصادف این اتوبوس که بین شهرهای «بابایی» و «هوشنگ‌آباد» رخ داد، ابراز کرد و گفت که 150 هزار روپیه به وراث هر یک از فوت‌شدگان و 25 هزار روپیه به افرادی که آسیب‌دیدگی‌شان وخیم است، پرداخت می‌شود.
    «پریادارشان سیدهارت»، یکی از مسئولان شهر سوهاگپور نیز در گفت‌وگو با روزنامه «هیتاوادا» گفت که اعضای خانواده «ورما» برای شرکت در مراسم عروسی یکی از دختران فامیل از شهر «ایندور» عازم شهر «چاندامتا» در منطقه «چهیندوارا» بودند که اتوبوس آنها در یکی از پیچ‌های مسیر در منطقه روستایی «لانگا بمهوری» واژگون شد.

    بنا به گفته نیروهای پلیس، مردم محلی به سرعت برای کمک‌رسانی اقدام کردند، در غیر این صورت اوضاع برای تیم امداد و نجات سخت‌تر می‌شد.
    پلیس اعلام کرد: «راننده نتوانست اتوبوس را در پیچ تند جاده کنترل کند که همین امر موجب وقوع این حادثه ناگوار شد. راننده در اظهارات خود گفته که یک خودرو جلوی اتوبوس پیچیده بود و برای جلوگیری از برخورد با آن، اتوبوس از جاده منحرف و دچار این سانحه شد.»

    تعداد تلفات این حادثه ممکن است به خاطر وخامت حال بعضی از آسیب‌دیدگان افزایش یابد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو