فونیکسریمکسبهتام

۲نفر در تصادفات خوزستان فوت کردند

عصر خودرو- بر اثر حوادث رانندگی مختلف در خوزستان در چند روز اخیر، دو نفر جان خود را از دست داده و هفت نفر نیز مصدوم شدند.

۲نفر در تصادفات خوزستان فوت کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان  اظهار کرد: ساعت 14 و 55 دقیقه 29 آذر، یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر پنج جاده نفت سفید به هفتکل، واژگون شد. متأسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر نیز مصدوم شد.

    شهریار میرخشتی افزود: ساعت 13 و 25 دقیقه روز گذشته نیز یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر پنج محور دهدز به ایذه برخورد کرد. هرچند که این حادثه تلفات جانی نداشته ولی متأسفانه در این تصادف چهار نفر مصدوم شد.

    وی عنوان کرد: ساعت هفت و پنج دقیقه صبح امروز یک دستگاه خودروی پراید به یک دستگاه خودروی وانت پیکان در کیلومتر 20 محور خرمشهر به اهواز برخورد کرد. متأسفانه در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط