فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد:

افزایش ۳ برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در ۹ ماهه امسال

فک پلاک اتوبوس‌های دودزا

عصر خودرو- جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از طرح ویژه پلیس برای برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: امسال نسبت به مدت مشابه افزایش دو و سه برابری برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی را داشته‌ایم.

افزایش ۳ برابری برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در ۹ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مورد عملکرد پلیس راهور فاتب در برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی اظهار داشت: برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 3 برابر افزایش داشته است.

    جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: توقیف خودروهای دودزا یا اخذ پلاک و اختصاص پلاک تعمیری با آنها نیز دو برابر افزایش داشته و این برخورد در آذرماه امسال افزایش بیشتری داشته است.

    سرهنگ عابدی با بیان این مطلب که برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی ادامه دارد، از اعمال جریمه برای این دسته از خودروها خبر داد و گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی 20 هزار تومان و خودروهای دودزا نیز علاوه بر فک پلاک، الصاق پلاک تعمیری و اعزام به تعمیرگاه 30 هزار تومان جریمه خواهند شد.

    این مقام ارشد راهور فاتب در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد چگونگی برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروها و سرویس‌های دودزای ادارات و ارگان‌ها اظهار داشت:  پلیس با انواع خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می‌کند و هیچ تفاوتی قائل نمی‌شود؛ حتی اتوبوس‌های دودزای شرکت واحد را نیز فک پلاک کرده و با پلاک تعمیری به تعمیرگاه فرستادیم اما مسئله مهم این است که تعداد زیادی از این خودروها فرسوده هستند و باید از رده خارج شوند.

    وی تأکید کرد: باید در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده فکری کرد و به معاینه فنی بسنده نکرد و به صورت جدی‌تر و اساسی‌تر در زمینه رفع آلودگی هوا اقدام کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو