فونیکسریمکسبهتام

ناوگان فرسوده چشم انتظار تسهیلات

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: دولت در حال بررسی طرح مجدد اهدای تسهیلات به بخش نوسازی ناوگان فرسوده از جمله تاکسی رانی است .

ناوگان فرسوده چشم انتظار تسهیلات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص قرارداد واگذاری 10 هزار خودرو به تاکسی رانی اظهار داشت: در واقع میان ایران خودرو با تاکسی رانی تهران قراردادی منعقد شده که طی آن خرید به صورت نقدی صورت گیرد و مدیرعامل تاکسی رانی تهران نیز هماهنگی های لازم را برای اخذ تسهیلات از بانک انجام دهد و خودرو را از ماخریداری کنند.گفتنی است که به هیچ عنوان در قرارداد مربوطه اخذ تسهیلات از ایران خودرو قید نشده است.

    وی با اشاره به وام 25 میلیونی خودروگفت: سهمیه وام 25 میلیونی خودرو به صورت کلی به بخش عام کشور اختصاص داده شده و به گونه ای نبوده که تنها 10هزار وام خودرو به تاکسیرانی و بخش دیگری از آن به دو خودروسازی کشورتخصیص داده شود.

    خان کرمی در ادامه گفت: به این موضوع واقف هستید که طی یک زمان بندی کوتاه مدت 4 الی 5 روزه بالغ بر 130 هزار خودرو ثبت نام شد و در حال حاضر برای 20 هزار خودروی ثبت نامی باقی مانده در حال رایزنی هستیم تا مشتریانی که در این پروسه وارد شدند و ثبت نام کردند بتوانند از این تسهیلات بهره منده شوند و خودروی ثبت نامی خود را دریافت کنند.

    معاون بازاریابی فروش ایران خودرو با اشاره به قراداد فی مابین این شرکت و تاکسی رانی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در واقع این موضوع در بحث سهمیه 110هزار خودروی ثبت نامی، شدنی نبود و ما اعلام کردیم در صورتی رانندگان تاکسی می توانند از این شرایط بهره مند شوند که همانند افراد عادی برای دریافت وام ثبت نام کنند. که با توجه به طولانی شدن  پروسه اسقاط و  کوتاه بودن زمان ثبت نام انجام، هماهنگی میسر نبود.

    وی افزود: نباید فراموش کنیم که اعطای تسهیلات بخش عمده مشکلات نوسازی ناوگان فرسوده است.

    خان کرمی تصریح کرد: دولت در حال بررسی طرح مجدد اعطای تسهیلات به بخش نوسازی ناوگان فرسوده از جمله تاکسی رانی است که در صورت اجرایی شدن این موضوع در خدمت عزیزان هستیم و امیدواریم که حداکثر ظرف یکی دو ماه آینده این امر اجرایی شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط