فونیکسریمکسبهتام

بهترین فرصت سرمایه گزاری در "یلدای رنو"

عصر خودرو- ؛ طرح فروش ویژه "یلدای رنو" همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) برای علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی در ایران آغاز شد.

بهترین فرصت سرمایه گزاری در "یلدای رنو"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران؛ طرح فروش ویژه "یلدای رنو" همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) برای علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی در ایران آغاز شد.

    رنو که در یازدهمین ماه سال جاری میلادی از 10 برابر شدن فروش خود به ایران خبر داده بود، اکنون فرصت مناسب سرمایه گذاری با ارائه بیشترین سود در بازار خودرویی کشور را همزمان با زیبا ترین شب سال را پیش روی خود می بیند.

    مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: ستاره محصولات رنو در ایران یعنی داستر که پرفروش ترین شاسی بلند اروپایی رنو است و همچنین رنو فلوئنس دنده ای که تنها اروپایی دنده ای 2000 سی سی ایران است از پرفروش ترین محصولات رنو در ایران هستند و توانستند رضایت مشتریان ایرانی را به خوبی کسب کنند.

    به همین خاطر در طرح ویژه "یلدای رنو"  داستر 4WD اتوماتیک با قیمت قطعی و سود مشارکت 24 درصدی به بازار عرضه می شود که در نوع خود با توجه به قطعی بودن قیمت این خودرو فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری خواهد بود.

    شکوهی در ادامه افزود: فروش ویژه خودرو های 2016 رنو نیز با تحویل 30 روزه برای نخستین بار در فصل پاییز آغاز شده است و این شرایط در حالی اعلام شد که پیش‌فروش مشارکتی این محصولات با سود 32 درصد، بهترین فرصت سرمایه گزاری در بازار خودرویی کشور است.

    وی تاکید کرد: این خودرو ها طی مدت 90، 120، 150 و 180 روز کاری با قیمت  غیر قطعی تحویل مشتریان خواهد شد و قیمت نهایی خودرو ها بر اساس قیمت روز شرکت در زمان تحویل با محاسبه سود مشارکت تعیین می شود و در صورت تمایل امکان سرمایه گذاری بیشتر برای مشتریان در این طرح فراهم شده است.

    بر این اساس در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با 5 سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شوند و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک محصولات 2016 این برند اروپایی شده و از رانندگی با محصولات اصیل و ایمن اروپایی لذت ببرند.

    هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو