فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل خدمات ترابری و پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب خبر داد:

هوشمندسازی دستگاه ها و تجهیزات ناوگان حمل و نقل به سیستم GPS

عصر خودرو- مدیرعامل خدمات ترابری و پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب گفت: هوشمندسازی دستگاه ها و تجهیزات ناوگان حمل و نقل به سیستم (جی. پی. اس) یکی از اقدامات مهم انجام شده این شرکت در سال جاری بود.

هوشمندسازی دستگاه ها و تجهیزات ناوگان حمل و نقل به سیستم GPS
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، مراد کمالی عصر امروز در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این شرکت نخستین ناوگان حمل و نقل نه تنها کشور بلکه در خاورمیانه است که هم اکنون بالغ بر دو هزار و700  نیرو دارد که با تخصص های مختلف با انجام فعالیت های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی در شرکت ملی حفاری، عملیات پشتیبانی از این شرکت را انجام می دهند.

    وی افزود: هوشمندسازی دستگاه ها و تجهیزات ناوگان حمل و نقل به سیستم (جی. پی. اس) یکی از اقدامات مهم انجام شده این شرکت در سال جاری بود. خوشبختانه تاکنون تمامی تعهدات ابلاغی وزارت نفت این شرکت اجرایی شده است.

    مدیرعامل خدمات ترابری و پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه زیرساخت ها در استان سعی بر این است تا در مناطقی که دکل های نفتی مستقر می شوند علاوه بر خدمات رسانی به دکل ها به حاشیه ها و توسعه زیرساخت های آن منطقه نیز توجه خاصی داشته باشیم. در واقع از تمامی تجهیزات لازم شرکت نیز در این راستا بهره خواهیم برد.

    کمالی بیان کرد: در سال گذشته تأمین سوخت نفت گاز دکل های حفاری و لوله مغزی 110 میلیون و 217 هزار لیتر، ارسال لوله جداری به دکل های حفاریه و دستگاه های لوله مغزی بیش از 75 هزار تن، ارسال مواد شیمیایی به دکل های حفاری و دستگاه های لوله مغزی بیش از 71 هزار تن، جابجایی دکل های حفاری (تعمیراتی) جابجایی هر دکل حفاری حدودا 70 محموله ترافیکی دارد حداقل 27 مورد انجام دادیم.

    وی عنوان کرد: انجام بیش از دو هزار مورد خدمات به واحد عملیات ماشین آلات سیار ساختمانی، تأمین و ارسال حدود 619 میلیون لیتر آب آشامیدنی به دکل های حفاری و دستگاه های لوله مغزی، حدود 214 مورد جابجایی پرسنل واحدهای بهره برداری، خانوادگی و مدارس و انجام 257 مورد اختصاص خودرو به منظور اردوهای دانش آموزی، راهیان نور و مناسبت های مختلف نیز در سال گذشته انجام شد.

    مدیرعامل خدمات ترابری و پشتیبانی مناطق نفتخیز جنوب یادآور شد: خدمات ارائه شده توسط واحد عملیات ترابری سبک به شرکت های خدماتی و ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بیش از 417 هزار ساعت دستگاه، نوسازی ناوگان به تعداد 33 دستگاه و برگزاری 169 دوره آموزشی تخصصی و عمومی نیز در سال گذشته انجام شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو