فونیکسریمکسبهتام

تردد روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در راه های البرز

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز گفت: روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده های این استان تردد می کند.

تردد روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در راه های البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا اکبری روز دوشنبه در مانور راهداران استان البرز در آزاد راه کرج - قزوین افزود: این میزان تردد خودرویی به تازگی با استفاده از دستگاه های تردد شمار در40 نقطه استان البرز به ثبت رسیده است که حکایت از بار ترافیکی سنگین در راه های این استان دارد.
    وی ادامه داد: تاکنون این تصور بود که در جاده های استان روزانه حدود 200 هزار تردد انجام می شود در حالیکه روزانه بیش از200 هزار دستگاه خودرو فقط در آزاد راه کرج-قزوین عبور و مرور می کنند.
    رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 300 میلیون تردد در راه های این استان انجام شده است.
    وی خاطر نشان کرد: به رغم تردد بالا در جاده های استان البرز میزان تلفات در این جاده ها امسال نسبت به سال های گذشته از کاهش چشمگیری برخوردار بوده است .
    وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 154نفر در جاده های استان البرز جان خود را از دست داده اند که به ازای هر دو میلیون تردد یک نفر کشته داشته ایم.
    اکبری با اشاره به اینکه راهداران خدمتگزاران گمنام در جامعه هستند، اظهار کرد: کار و زحمات طاقت فرسای این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست.
    وی گفت: بدون حضور راهداران نقش پلیس دیده نمی شود و باید تلاش های راهداران به تصویر کشیده شود.
    در این آیین که مسئولان مرکز فوریت های پزشکی و جمعیت هلال احمراستان البرز و فرماندار نظرآباد حضور داشتند، تیم های راهداری البرز در آزاد راه کرج - قزوین مانور آمادگی برگزار کردند.
    استان البرز دارای یک هزارو500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۱۶ ساعت پیش
        آرشیو