فونیکسریمکسبهتام

بازگشایی راه های بیش از ۱۰۰ روستای مهاباد

عصر خودرو- رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد از بازگشایی راه های بیش از یکصد روستای این شهرستان خبر داد.

بازگشایی راه های بیش از ۱۰۰ روستای مهاباد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، خسرو مصطفوی افزود: بارش مداوم و سنگین برف طی 2 هفته گذشته در این شهرستان موجب بسته شدن راه های بیش از 100 روستای واقع در مسیر سردشت این شهرستان شده بود.
    وی گفت: با تلاش گروه های راهداری این شهرستان حدود 2 هزار کیلومتر از مسیرهای روستایی این شهرستان در این مدت برفروبی و بازگشایی شده است.
    رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد اضافه کرد: بارش برف و کولاک شدید در این شهرستان که ارتفاع آن در برخی مناطق روستایی و ارتفاعات به 60 تا 70 سانتیمتر می رسید، تردد در بسیاری از مسیرهای روستایی و برون شهری را با مشکلات فراوانی مواجه کرده بود.
    وی بیان کرد: راهداران این شهرستان در 2 هفته گذشته بیش از 2 میلیون و 500 هزار متر مکعب عملیات برفروبی را در مسیرهای ارتباطی این شهرستان انجام دادند.
    وی گفت: با وجود بارش برف سنگین و کولاک بی سابقه در این شهرستان با تلاش راهداران و سایر مسئولان ستاد بحران، هیچ تلفات جانی در این مدت در جاده های این شهرستان به وجود نیامده و کلیه خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک نجات یافته و به راه خود ادامه دادند.
    به گفته مصطفوی اکنون 33 دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین در راهدارخانه مسیرهای این شهرستان به صورت 24 ساعته مستقر و آماده برفروبی و بازگشایی مسیرها هستند.
    شهرستان مهاباد 198 روستای دارای سکنه دارد که جمعیتی بالغ بر 65 هزار نفر را در خود جای داده است.
    مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در یک منطقه سردسیر و کوهستانی واقع شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو