فونیکسریمکسبهتام

افزایش تولید خودرو در انگلستان

عصر خودرو- انجمن خودروسازان و تجار انگلستان اعلام کرد درپی افزایش شدید صادرات، تولید خودرو در این کشور در ماه نوامبر ۹ درصد افزایش یافته است.

افزایش تولید خودرو در انگلستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از آتونیوز، این در شرایطی است که در ماه اکتبر تولید خودرو در انگلستان با کاهش یک درصدی رو به رو شد، زیرا رشد صادرات نتوانست کاهش تقاضای داخلی را جبران کند. براساس اعلام انجمن خودروسازان و تجار انگلستان در ماه نوامبر 150 هزار و 84 دستگاه خودرو تولید شد و تعداد خودروهای صادر شده با افزایش 11 درصدی رو به رو شد. براساس اعلام این انجمن تعداد خودروهای تولید شده برای بازار انگلستان 4/ 3 درصد افزایش یافت. مایک هاوز، مدیر انجمن خودروسازان و تجار انگلستان می‌گوید: «افزایش اخیر صادرات خبر خوشایندی است و نشان می‌دهد به‌رغم چالش‌هایی که در برخی از بازارها وجود دارد، انگلستان همچنان خودروهایی را تولید می‌کند که برای مصرف‌کنندگان سراسر جهان جذاب است.»

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط