فونیکسریمکسبهتام

تصادف خودرو با مرد آمریکایی که در منزلش ایکس باکس بازی می کرد

عصر خودرو- هنگامی که در منزل خود در حال انجام بازی‌های ویدیویی هستید شاید نامحتمل ترین اتفاق ممکن تصادف با یک اتومبیل و آسیب دیدن شما باشد، اما این واقعه‌ای است که در آمریکا رخ داده است.

تصادف خودرو با مرد آمریکایی که در منزلش ایکس باکس بازی می کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، بن رز جوان آمریکایی هنگامی که با کنسول بازی ایکس باکس خود در منزل در حال اجرای بازی Fallout 4 بود،ناگهان از پشت به شدت با یک خودروی سوناتا که با خراب کردن دیوار منزل وارد اتاق پذیرایی شده بود تصادف کرد.

    وی که در ایروینگ تگزاس زندگی می کند یکشنبه هفته قبل به علت این واقعه عجیب به شدت مجروح شد و به گفته خودش فکر می‌کرد بعد از این تصادف کارش تمام است.

    این جوان می افزاید همه فکر می کنند او در بیرون از خانه یا در حین رانندگی چنین تصادف هولناکی داشته . برخی هم تصور می کنند وی در حال پیامک زدن در زمان رانندگی بوده و به همین علت با ماشین دیگری برخورد کرده و هیچ کس تصور نمی‌کند او در منزل خود دچار چنین مشکلی شده باشد.

    با توجه به اینکه راننده زن خودروی متخلف، اتومبیلش را بیمه نکرده بود بن رز فعلا مجبور است هزینه های سنگین درمان و بازسازی خانه اش را خود بپردازد. بررسی های پلیس نشان می دهد که این تصادف اتفاقی و نه جنایی بوده و راننده زن به علت اشتباه گرفتن پدال گاز و پدال ترمز این حادثه را به وجود آورده است.

    بن رز به علت شکستگی یک پا و پارگی تاندون آشیل باید برای مدت طولانی استراحت کرده و تحت مراقبت‌های درمانی باشد.

    وی در زمان تصادف بر روی یک صندلی خاص که مخصوص اجرای بازی هایی مانند Fall out4 است نشسته بود و معتقد است به همین علت بلای بدتری بر سرش نیامده است.

    بن رز که شغلش رانندگی و تحویل اقلام مختلف است می گوید هزینه‌های درمانی وی تا به حال معادل دو ماه حقوق او بوده و دوستانش پیکاری اینترنتی برای جمع آوری پول برای جبران هزینه‌های درمانی و ساختمانی وی به راه انداخته‌اند و تاکنون از این طریق بیش از 12 هزار دلار جمع آوری شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو