فونیکسریمکسبهتام

برخورد پلیس راهور با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌های برفی و گردنه‌ها حضور دارند و با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند، قطعا برخورد می‌کنند.

برخورد پلیس راهور با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، به نقل از سایت پلیس، سردار تقی مهری در خصوص افرادی که در ایام زمستان قصد سفر و یا تردد در جاده‌ها را دارند، اظهار کرد: رانندگان باید سفر ایمنی را از آغاز سفر تا رسیدن به مقصد، برای خود برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کنند.

    وی با تأکید بر اینکه مسافران باید وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند، ادامه داد: خودروها برای تردد در جاده باید از نظر فنی، روشنایی و سالم بودن بخاری مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد ضمن اینکه رانندگان این را هم به یاد داشته باشند که حین سفر با خودروهایی که با باک پر از سوخت دارند، تردد کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: رانندگان همچنین لباس‌های گرم و مواد غذایی مقوی تا مدت 48 ساعت در داخل خودرو داشته باشند.

    سردار مهری همچنین به اهمیت زنجیر چرخ حین تردد در جاده‌های برفی اشاره کرد و گفت: همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌های برفی و گردنه‌ها حضور دارند و با خودروهایی که زنجیر چرخ ندارد، قطعا برخورد می‌کنند.

    این مقام انتظامی تأکید کرد: رانندگان حتما قبل از سفر در این ایام نحوه بستن زنچیر چرخ را آموزش ببینند تا در جاده دچار مشکل نشوند.

    براساس گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه تمام وظایف مان را برای پیشگیری از حوادث احتمالی به درستی انجام می دهیم، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح زمستانه، امسال را با حوادث و تلفات کمتری پشت سر بگذاریم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو