فونیکسریمکسبهتام

اطلاعات جدیدی از «ب ام و X۲» منتشر شد

عصر خودرو- پس از عرضه نسل دوم ب ام و X۱ در سال جاری، کراس اوور کاملا جدید بعدی ب ام و، X۲ است که به زودی عرضه خواهد شد.

اطلاعات جدیدی از «ب ام و X۲» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، ب ام و X2 ترکیبی از ب ام و X1 و X4 است. این خودرو اسپرت تر از X1 اما کوچک تر از X4 است. در این صورت می توان انتظار داشت X2 دارای فضای سر کم تر در پشت و کاهش اندکی از ظرفیت صندوق عقب اما میزان تقاضایی متفاوت باشد.

    گمان می رود نسخه ای M اسپرت نیز برای مشتریان خواهان ظاهر تهاجمی در این خودرو عرضه شود. میانگین سنی خریداران بی ام و X2 کم ترین میزان در بین تمام محصولات این خودروساز خواهد بود.

    ب ام و X2 مانند X1 کاملا جدید بر اساس پلتفرم دیفرانسیل جلوی UKL1 ساخته می شود. X2 که با کد F47 شناخته می شود چهارمین مدل بی ام و بر اساس این پلتفرم خواهد بود.

    ب ام و X2 با طیفی از موتورهای 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی و دیزلی عرضه خواهد شد. به منظور ارازن تر شدن این کراس اوور به سبک کوپه، موتورهای 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژ بنزینی و دیزلی نیز برای آن عرضه می شود. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته و Steptronic هشت سرعته خواهد بود.

    ب ام و X2 با ویژگی هایی همچون چراغ های جلوی فول LED، رینگ هیا آلیاژی 19 اینچی، سیستم کنترل دمپر دینامیک، جدیدترین سیستم سرگرمی iDrive، فرمان اسپرت متغیر، نمایشگر بالای سر و Driving Assistant Plus شامل مجموعه ای از تجهیزات ایمنی عرضه خواهد شد.

    گفته می شود این خودرو از سال 2017 روانه بازار می شود. این خودرو به همراه بی ام و X1 در کارخانه Regensburg آلمان تولید خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط