فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۳۱۹»

ادعای افزایش قیمت بنزین گمانه‌زنی شخصی است

عصر خودرو- در حالی که یکی از مدیران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده افزایش قیمت بنزین به احتمال زیاد انجام خواهد شد، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته است: این ادعاها، گمانه زنی‌های شخصی بوده و تاکنون پیشنهادهایی بررسی و تصویب نشده است.

ادعای افزایش قیمت بنزین گمانه‌زنی شخصی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صبحانه، سید ناصر سجادی درباره ادعاهای مطرح شده درمورد افزایش قیمت بنزین به 1200 تومان با اظهار اینکه " این ادعاها، گمانه زنیهای شخصی بوده و تاکنون پیشنهادهایی بررسی و تصویب نشده است گفت: تا پایان سال برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد و قرار نیست که قیمت این حامل انرژی افزایش یابد .

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره احتمال افزایش نرخ بنزین در سال آینده نیز گفت: تصمیم گیری درباره افزایش نرخ بنزین در سال آینده مربوط به هیئت دولت است .

    سجادی ادامه داد : پیشنهادهای مربوط به چگونگی استفاده از کارت سوخت، به دفتر وزیر نفت ارسال شده که البته هنوز تصمیم نهایی اتخاد نشده است.

    پیش از این مدیرکل مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از "پیشنهاد کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق فرآورده‌های نفتی برای تعیین نرخ اضطراری بنزین" خبر داده و گفته بود: طبق این پیشنهاد، افرادی که از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند، بدون هیچ محدودیتی، با همان قیمت 1000 تومان بنزین دریافت می‌کنند، اما افرادی که به هر دلیلی مایل به استفاده از کارت سوخت شخصی نیستند و از کارت جایگاه‌داران استفاده می‌کنند، 20 درصد افزایش قیمت خواهند داشت. این سازوکار مردم را ترغیب می‌کند که از کارت سوخت خود استفاده کنند.

    قاسم خورشیدی افزود: در صورت تصویب این موضوع در هیئت دولت، یک فرصت منطقی برای اجرایی کردن آن در نظر گرفته می‌شود. به نظر می‌رسد با توجه به مجموع رویکردی که دولت در این زمینه دارد، مشکلی برای تصویب این پیشنهاد در هیئت دولت بوجود نیاید.

    به گزارش تسنیم، مدیرکل مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی گفت: در آذرماه با پایان مهلت استفاده از بنزین 700 تومانی، نسبت استفاده از کارت‌های شخصی به کارت‌های جایگاه‌داران به شدت کاهش یافته است؛ بررسی آخرین آمار نشان می‌دهد که حدود 90 درصد تراکنش‌های سامانه هوشمند سوخت با کارت‌ سوخت جایگاه‌داران انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو