فونیکسریمکسبهتام

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

۱۱۰۲ حادثه امسال در آذربایجان غربی رخ داد

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: هزار و ۱۰۲ مورد انواع حادثه شامل برف، سیل، کولاک و تصادفات طی هشت ماه امسال در استان روی داده است.

۱۱۰۲ حادثه امسال در آذربایجان غربی رخ داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جابرثوابی با بیان اینکه در این حوادث چهار هزار و 711 خانوار شامل 22 هزار و 587 نفر دچار آسیب شدند افزود: از این تعداد 45 مورد حادثه برف و کولاک، 646 مورد تصادفات و واژگونی، 22 مورد حوادث ساحلی و... است.

    وی با بیان اینکه در اثر بروز این حوادث سه هزار و 358 نفر دچار مصدومیت شدند اظهارداشت: از این تعداد هزار و 681 نفر به صورت سرپایی درمان و 733 نفر نیز به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تعداد فوتی های ناشی از این حوادث طی هشت ماه امسال را 125 نفر عنوان کرد و گفت: 9 هزار و 281 نفر نیز در مراکز مناسب اسکان داده شده و خدمات رایگان از جمله توزیع پتو، غذا و آب دریافت کردند.

    ثوابی با اشاره به انجام هزار و 501 عملیات توسط تیم های عملیاتی امداد و نجات استان در این حوادث افزود: کل نیروهای بکارگیری شده در این تیم های عملیاتی شش هزار و 263 نفر نیروی امدادگر بودند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از انجام هزار و 217 مورد عملیات توسط آمبولانس ها و 240 هزار مورد عملیات خودروی امدادی در این حوادث خبر داد و گفت: تلاش برای حضور به موقع در حوادث از اولویت های اصلی این نهاد در استان است.

    وی با اشاره به تقویت و تجهیز مجدد عوامل امدادی این جمعیت گفت: به منظور ایجاد آمادگی بیش از پیش امدادگران و پایگاه‌های امداد و نجات و تقویت آنان به هنگام برخورد با شرایط سخت زمستانی در جاده‌های استان و همچنین حوادث ناشی از برف و کولاک اقلام و لوازم امدادی و فردی مورد نیاز بین شعب جمعیت هلال احمر این استان توزیع شد.

    ثوابی از آمادگی شعب و پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای پاسخ به هر حادثه و واقعه ای خبر داد و افزود: در طول اجرای طرح‌های زمستانی علاوه بر 17 شعبه شهرستانی و 12 پایگاه امداد و نجات ثابت، دو پایگاه امداد و نجات کوهستان و هشت پایگاه موقت امدادی در راه‌های مواصلاتی استان مستقر شده‌اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط