فونیکسریمکسبهتام

جاده ایلام - مهران بازگشایی شد

عصر خودرو- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از بازگشایی جاده ایلام - مهران در محدوده تونل راه کربلا خبر داد و گفت: این مسیر عصر دیروز بخاطر ریزش کوه بسته شده بود.

جاده ایلام - مهران بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا،سیدکمال الدین میرجعفریان  اظهار کرد: ریزش کوه و فرو ریختن تراشه های سنگی دلیل اصلی بسته شدن این جاده ارتباطی بود که با تلاش 10 ساعته نیروهای راهداری اوایل صبح امروز پاکسازی جاده انجام و مسیر زیر بار ترافیکی قرار گرفت.
    وی افزود: بارندگی های امسال با توجه به توپوگرافی این منطقه و وجود سنگ های رسی موجب نفوذ آب به لایه های نازک سنگ شده است و این عامل باعث جدا شدن تراشه های سنگی و ریزش آنها به سطح جاده می شود.
    میرجعفریان به رانندگان وسایل نقلیه عبوری در این جاده توصیه کرد، ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، به هشدارهای ماموران راهداری و پلیس راه توجه کافی کنند چون امکان ریزش مجدد تراشه سنگی وجود دارد.
    وی در خصوص راهکارهای اجرایی برای ممانعت از ریزش سنگ به سطح جاده و پیشگیری از بروز حوادث رانندگی، گفت: برای این منظور نیاز به انجام کارهای اساسی از جمله اجرای گالری و حفاظ (تونل مجازی) داریم.
    وی با بیان اینکه پیشنهاد اجرای این کارهای اساسی به مدیریت بحران استان ایلام داده شده است، یادآور شد: در صورت تامین منابع مالی از سوی مدیریت بحران آمادگی کامل برای اجرای این طرح را داریم.
    عصر چهارشنبه ریزش کوه و برخورد سنگ های جدا شده از ارتفاعات جاده ایلام - مهران محدوده تونل آزادی با سه دستگاه خودرو هشت مصدوم بر جای گذاشت و این جاده را بست و حرکت خودروهای عبوری به مسیر جایگزین جاده قدیم ایلام - صالح آباد - مهران (ماربره) هدایت شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو