فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

اولین محصول برند لوکس هیوندای

عصرخودرو: شنبه ۲۸ آذر ماه آخرین شماره پاییزی هفته نامه خودرو امروز با جدیدترین اخبار صنعت خودرو به روی دکه خواهد رفت.

اولین محصول برند لوکس هیوندای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در شماره 275 هفته نامه خودرو امروز پای صحبت های فربد زاوه، کارشناس بازار خودرو می نشینیم و مسأله وام خودرو و تبعات آن برای بازار را بررسی می کنیم. زاوه در این گفت و گو بر این عقیده است که فروش اقساطی خودرو به اعتماد حداقلی مشتریان لطمه زد.
    در صفحه بازار این هفته، روغن موتور خودرو را سوژه قرار داده ایم و با انواع روغن موتور و جدیدترین لیست قیمت این محصولات آشنا می شویم.
    در جهان خودرو این هفته پشت فرمان سریع ترین ساخته لوتوس، اولین محصول برند لوکس هیوندای و سدان ارزان قیمت ایتالیایی ساخت ترکیه می نشینیم.
    اولین برند لوکس پساتحریم ایران در صفحه 5 هفته نامه، لوکس ترین برند خودروسازی فرانسه را در آستانه ورود به ایران به خوانندگان معرفی می کند و نبرد 2 و 4 مشخصات و ویژگی های ب ام و 420i کوپه و 220i  کوپه برای بازار ایران را مقایسه می کند.
    ماکت بازی این هفته را با کوتاه از ماکت سازان به بررسی بازار جهانی ماکت می گذرانیم و با AMX؛ ماسل در لباس پونی نگاهی کوتاه بر نقطه عطف خودروهای عضلانی خواهیم داشت.
    آزمایش بلندمدت این هفته 115 هزار کیلومتر را با نیسان ماکسیما می گذراند و جدال سبک وزن ها هم به بررسی برلیانس H330  صفر کیلومتر و مزدا 3 نسل اول کارکرده می پردازد. هویت گمشده هم ما را با خودروهایی که توسط یک برند طراحی و توسط برند دیگری تولید شدند، آشنا می کند.
    در صفحه آچار این هفته هم با 9 سیستم اثرگذار در ایمنی خودرو آشنا می شویم و با آوای ناخوشایند اتاق به عیب یابی خودرو به زبان ساده می پردازیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط