فونیکسریمکسبهتام

آمار سایپا درباره میزان تحویل خودروهای تسهیلاتی

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا ۵۰ درصد خودروهای تعهد شده را فاکتور کرده یا تحویل مشتریان داده است.

آمار سایپا درباره میزان تحویل خودروهای تسهیلاتی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا تاکنون حدود 30 هزار دستگاه خودرو معادل 50 درصد از خودروهای تعهد شده در قالب طرح فروش اقساطی خودرو را فاکتور کرده و نزدیک به 20 هزار دستگاه آن معادل 35 درصد خودروها را تحویل مشتریان داده است.

    رضا تقی‌زاده با بیان اینکه 61 هزار و 500 نفر در قالب این طرح وجه اولیه را به حساب سایپا واریز کرده‌اند و مراحل اعتبارسنجی چک‌ها انجام شده است، افزود: برای حدود 30 هزار نفر از این تعداد، خودرو فاکتور و آماده تحویل شده است و بقیه هم متناسب با تائید سیستم بانکی و واریز وجوه باقیمانده به حساب سایپا، پرونده تکمیل و خودروها فاکتور می‌شود.

    وی گفت: از امروز به طور متوسط روزانه حدود 5 هزار دستگاه خودرو در قالب این طرح فاکتور می‌شود و ممکن است در دوره تعهد شده که 30 روز است تحویل مشتریان نشود اما قطعا اکثر مشتریان خودروهای خود را در این دوره زمانی تحویل خواهند گرفت.

    تقی‌زاده افزود: ما در این طرح تنها 20 درصد از قیمت خودرو را از متقاضیان دریافت کردیم که در هیچ جای دنیا با دریافت 20 درصد قیمت، خودرو فاکتور نمی‌کنند و با دریافت 80 درصد باقیمانده که فرایند اداری آن در حال انجام است خودروها را تحویل خواهیم داد.

    وی با بیان اینکه روزانه پرونده مالی 2 هزار تا 3500 دستگاه خودرو تکمیل می‌شود و ما متناسب با واریز وجه خودروهای تعهد شده را فاکتور می‌کنیم، گفت: از زمانی که پول متقاضی خودرو به طور کامل به حساب سایپا واریز شود، یک ماه فرصت داریم خودرو را تحویل دهیم و حتی ممکن است فردی امروز پرونده مالی خود را کامل و فردا خودرو را دریافت کند.

    تقی‌زاده همچنین درباره انصراف برخی متقاضیان افزود: بخشنامه انصراف متقاضیان خودرو از طرح فروش اقساطی خودرو در دو روز گذشته به شبکه نمایندگی‌ها ابلاغ شد و در صورتی که متقاضی یا متقاضیانی درخواست انصراف داشته باشند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها انصراف خود را اعلام و وجه واریزی را دریافت کنند.

    وی با بیان اینکه در کل پنج مورد انصرافی در کشور داشتیم، گفت: وجه اولیه حداکثر تا دو هفته و چک‌ها حداکثر تا دو ماه به متقاضی عودت داده می‌شود و هیچگونه خسارتی هم از مشتری بابت انصراف دریافت نخواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو