فونیکسریمکسبهتام

حرکت سامانه بارشی از غرب به شرق کشور

تهران شاهد مه، ابر، باران و برف است

عصر خودرو- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی از بعد از ظهر امروز از غرب کشورخارج شده و به سمت شرق پیش می‌رود که عمده بارش‌ها در این منطقه به شکل برف و باران خواهد بود.

حرکت سامانه بارشی از غرب به شرق کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب‌ وهوای امروز کشور اظهار داشت: بر اساس تحلیل داده‌های هواشناسی و پیش یابی از بعد از ظهر امروز فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور تمام شده و به سمت شرق پیش می‌رود.

    وی گفت: قبل از خروج سامانه بارشی از نیمه غربی کشور بارش‌های پراکنده  به شکل برف و باران در شمال، مرکز و جنوب کشور پیش بینی می‌شود.

    کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعد از ظهر امروز (سه شنبه) عمده بارش‌ها به شکل برف و باران در شمال شرق، شرق، سواحل خزر و البرز شرقی در نظر گرفته شده است.

    گودرزی در خصوص وضعیت پایتخت گفت: امروز آسمان تهران ابری و مه آلود بوده و شاهد بارش باران یا برف خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم