فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا «۱۳۴۰»

کیفیت هوای تهران در شرایط «اضطرار» قرار ندارد

کاهش دید به دلیل رطوبت هواست

عصر خودرو- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: به علت پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها امروز شاخص هوا در ساعت ۱۱ روی عدد ۱۶۲ قرار گرفته ولیکن هوای تهران در وضعیت اضطرار قرار ندارد.

کیفیت هوای تهران در شرایط «اضطرار» قرار ندارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، محمد هادی حیدرزاده گفت: به علت پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها امروز شاخص هوا در ساعت 11 روی عدد 162 قرار گرفته ولیکن هوای تهران با توجه به شرایط موجود در وضعیت اضطرار قرار ندارد.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از کاهش شعاع دید در سطح شهر به علت رطوبت موجود در هوا است در صورتیکه با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی پایداری هوا در چند ساعت آینده ادامه داشته باشد جلسه هماهنگی کمیته مواقع اضطرار امشب احتمالا برگزار می‌شود.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: در شرایط فعلی شهروندان از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و گروه‌های حساس نیز به هیچ وجه در معرض آلودگی هوا قرار نگیرند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط