فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۲۳۹»

تعطیلی صنوف آلاینده منطقه ۱۴ در پی آلودگی هوا

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۴ گفت: به‌منظور کاهش آلودگی‌های محیط زیست، واحدهای صنفی آلاینده محیط زیست در منطقه۱۴ تعطیل می شوند.

تعطیلی صنوف آلاینده منطقه ۱۴ در پی آلودگی هوا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، فرهود حمیدی با اعلام این خبر گفت: به منظور داشتن زمین پاک و جلوگیری از افزایش جمعیت موش در منطقه، واحدهای صنفی آلاینده تعطیل می شوند.

    وی با بیان اینکه این طرح در محله های منطقه به ویژه نقاطی که صنوف آلاینده بیشتری در آنها وجود دارد در اولویت اجراست، افزود: طی بازدیدهای مستمر از سوی اداره ساماندهی، تاکنون بیش از 10مورد صنوف و مشاغلی که آلودگی محیط‌زیست و سد معبر داشته‌اند ازجمله قالیشویی، کارتن و پلاستیک فروشی، میوه‌فروشی و... در نواحی شناسایی و اقدام لازم در این خصوص انجام‌شده است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 14، شهردار منطقه 14 از انجام پیگیری مستمر این امر خبر داد و اظهارکرد: برای نتیجه‌بخش بودن طرح مبارزه با موش و حفظ محیط‌زیست در محله‌ها، طرح برخورد با این مشاغل و نهایت تعطیلی‌شان محله به محله استمرار خواهد داشت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط