فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

روزانه ۱۵ هزار خودروی متخلف وارد محدوده زوج و فرد می‌شود

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر با توجه به گذشت سه ماه از اجرای طرح دائمی زوج و فرد در سطح شهر اصفهان، روزانه ۱۵ هزار خودروی متخلف وارد این محدوده می‌شوند.

روزانه ۱۵ هزار خودروی متخلف وارد محدوده زوج و فرد می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، علیرضا صلواتی با اشاره به اجرای طرح دائمی زوج و فرد از 15 شهریور ماه در شهر اصفهان اظهار داشت: این طرح با نصب 35 دوربین در 31 معبر منتهی به محدوده زوج و فرد در شهر اصفهان کلید خورد.

    وی با بیان اینکه در روزهای آغازین اجرای این طرح به دلیل اطلاع رسانی در مورد اعمال قانون، تخلفات شهروندان انگشت شمار بود، ادامه داد: این در حالی است که هر چه از زمان آغاز اجرای این طرح دورتر می‌شویم، آمار تخلفات شهروندان در این زمینه افزایش می‌یابد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر روزانه بیش از 15 هزار خودروی متخلف وارد محدوده زوج و فرد می‌شوند، اضافه کرد: این امر به دلیل باور اشتباه برخی از شهروندان نسبت به اینکه اعمال قانونی صورت نمی‌گیرد اتفاق افتاده و این در حالی است که تمام تخلفات در سامانه پلیس راهور و بدون هیچ خطایی، توسط نرم افزار ثبت می‌شود.

    وی با بیان اینکه ورود به طرح زوج و فرد مساوی با جریمه شدن، است، اظهار داشت: چنانچه شهروندان در این زمینه و پس از ورود غیر مجاز به محدوده زوج و فرد از سامانه پلیس راهور استعلام دریافت کنند متوجه ثبت تخلف خود خواهند شد.

    صلواتی با اشاره به افزایش تخلفات رانندگی و تصادفات در سطح شهر اصفهان ابراز داشت: آمار تصادفات در شهر اصفهان نسبت به دیگر شهرهای هم طراز در کشور بالاتر است از اینرو باید مردم به این امر توجه جدی تری داشته باشند.

    وی اضافه کرد: شهروندان اصفهانی باید توجه داشته باشند که اعمال قانون توسط دوربین‌های ثبت سرعت در بزرگراه‌ها نیز برای ثبت تخلفات انجام می شود و مردم باید به این مهم نیز توجه داشته باشند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو