فونیکسریمکسبهتام

رئیس روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز:

۴ دستگاه خودرو در اهواز تصادف کردند، جاده مسدود شد

عصر خودرو- رئیس روابط عمومی آتش‌نشانی اهواز گفت: برخورد یک دستگاه خودروی ماکسیما با دو دستگاه خودروی پژوی ۲۰۶ و یک خودروی پراید، سبب مصدوم شدن سه نفر شد.

۴ دستگاه خودرو در اهواز تصادف کردند، جاده مسدود شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مقصود حق‌شناس اظهار کرد: رأس ساعت یک و پنج دقیقه بامداد با تماس به سامانه 125سازمان آتش‌نشانی اهواز، خبر برخورد چهار دستگاه خودرو واقع در فلکه پارک قوری به سمت پل پنجم اطلاع داده شد.

    وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان سریعاً آتش‌نشانان را با امکانات و تجهیزات موردنیاز از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

    حق‌شناس اظهار کرد: آتش‌نشانان چهار دقیقه بعد در محل حاضر شدند و با قطع برق خودروها و جلوگیری از نشت بنزین، ایمن‌سازی‌های اولیه محل حادثه را انجام داده و با به‌کارگیری ابزار ویژه امداد و نجات در خودروها را گشوده و افراد مصدوم را با رعایت نکات ایمنی برای اعزام به مرکز درمانی به داخل آمبولانس اورژانس منتقل کردند.

    وی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه خیابان و عادی شدن مسیر تردد خودروها به عملیات خود پایان دادند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط