فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد

مراجعه تنها ۱۲۸ موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی طی ۸ ماه نخست سال

عصر خودرو- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از مراجعه ۲۷۰ هزارخودرو و ۱۲۸ موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

مراجعه تنها ۱۲۸ موتورسیکلت به مراکز معاینه فنی طی ۸ ماه نخست سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ولی آذروش، با بیان این مطلب افزود: از 270 هزار مراجعه اول به مراکز معاینه فنی، 63 هزار خودرو به دلیل نقص فنی درمراجعه دوم موفق به اخذ برگه معاینه فنی شدند.

    وی تست آلایندگی خودروها را یکی از آزمون‌های مهم درمراکز معاینه فنی دانست و اظهارکرد: سلامت و عدم سلامت خودروها دراین آزمون براساس حدود مجازی که سازمان محیط زیست تعیین کرده است و به مراکزمعاینه فنی ابلاغ شده صورت می گیرد. چرا که درحال حاضر 27 درصد از مردودی خودروها مربوط به این آزمون می شود.

    بر اساس این گزارش، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران افزود: البته مابقی آزمون ها نیز در کاهش آلودگی هوا تاثیرگذاراست؛ به طوری که توقف خودرو به علت نقص در حاشیه راه‌ها عامل ایجاد اختلال در روانی ترافیک و افزایش آلودگی هوا می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط