فونیکسریمکسبهتام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

حال مصدومان تصادف زنجیره‌ای میامی مساعد است

عصر خودرو- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه حال مصدومان حادثه تصادف زنجیره ای میامی مساعد است، گفت: تنها دو نفر از مصدومان تحت مراقبت ویژه هستند.

حال مصدومان تصادف زنجیره‌ای میامی مساعد است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، سیدعباس موسوی در خلال حضور در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود ضمن قدردانی از تلاش پرسنل درمانی شهرستان های شاهرود و میامی برای امدادرسانی فوری به مصدومان حادثه تصادف دو روز گذشته محور میامی-عباس آباد، که باعث برخورد 25خودرو به صورت زنجیره ای شد، بیان داشت: دراین حادثه 31 نفر زخمی شدند که 29 نفر به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود و دو نفر توسط آمبولانس هلال احمر کاهک به سبزوار منتقل شدند.

    وی افزود: تمامی مصدومان این سانحه بلافاصله توسط متخصص مقیم طب اورژانس، پزشکان و جراحان ارتوپد در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود مورد معاینه قرار گرفته و ضمن بستری ارائه خدمات درمانی لازم به مجروحان صورت پذیرفته است.

    2 کودک در آی سی یو تحت مراقبت ویژه

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین درباره وقوع این حادثه رانندگی، گفت: درساعت 6:55 بامداد چهارشنبهه هجدهم آذرماه، وقوع تصادف در 115کیلومتری محور شاهرود –سبزوار گزارش و طی آن بالگرد پایگاه امداد هوایی اورژانس 115 شاهرود وتعداد پنج دستگاه آمبولانس از پایگاه های میاندشت، میامی، عباس آباد و همچنین ری آباد برای امداد رسانی به مجروحان حادثه اعزام شدند.

    موسوی درباره حال عمومی مصدومان این حادثه، توضیح داد: در حال حاضر وضعیت همه بیماران بستری در بخش های بیمارستان پایدار و 12 نفر از مصدومان با حال عمومی خوب ترخیص و تنها دو کودک در آی سی یو تحت نظر هستند.

    وی در خاتمه ادامه داد: حادثه ترافیکی مذکور شامل دو فقره تصادف زنجیره ای به علت مه گرفتگی در جاده و عدم دیدکافی بوده است که در جریان تصادف نخست یک کامیون، دو اتوبوس، یک دستگاه سمند و پراید با هم برخورد و در تصادف دوم یک دستگاه کامیون و سه اتوبوس عامل اصلی برخورد خودروها به یکدیگر شدند لذا در صورتی که تمامی سرنشینان این خودروها، به ویژه کودکان اگر از کمربند ایمنی استفاده می کردند شدت جراحت خفیف تر و تعداد مصدومان می توانست کمتر از تعداد کنونی باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو