فونیکسریمکسبهتام

اعمال محدودیت های ترافیکی در خراسان شمالی

عصر خودرو- پلیس راه خراسان شمالی اعلام کرد: به مناسبت ایام عزاداری روزهای آخر ماه صفر محدودیت های ترافیکی از روز گذشته( پنچشنبه) تا روز شنبه در مسیر بجنورد به جنگل گلستان اعمال شده است.

اعمال محدودیت های ترافیکی در خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، براساس اعلام پلیس راه خراسان شمالی، این محدودیت ترافیکی برای تردد کامیون و انواع تریلر بجز کامیون های حامل مواد غذایی فاسدشدنی و سوخت از ساعت 7صبح تا ساعت 23 شنبه ممنوع است.
    براساس این گزارش، پلیس راه از تردد این نوع خودروها به علت افزایش تردد جاده ای در این روزها و در مسیر بجنورد- آشخانه - جنگل گلستان ممانعت به عمل خواهد آورد.
    پلیس راه خراسان شمالی همچنین از همه رانندگان خواست به علت بادروبه شدن برف در گردنه های برف گیر استان احتیاط لازم را داشته باشند و با سرعت مطمئن رانندگی کنند.
    استان خراسان شمالی در مسیر دو قطب سیاحتی شمال و زیارتی مشهد مقدس واقع شده
    که هم اکنون محورهای ارتباطی استان بخاطر ایام عزاداری روزهای آخر ماه صفر شلوغ است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط