فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی قیمت خودرو

سکون معاملات در بازار خودرو

عصر خودرو- در حالی حدود یک ماه از فروش بیش از ۱۲۰ هزار خودروی شرایطی می‌گذرد که بازار خودرو همچنان در حالت سکون قرار دارد. در طول یک‌ماه گذشته خودروسازان با کمک دولت برای خروج از رکود چند ماهه بازار، طرحی را اجرا کردند که براساس آن، متقاضیان می‌توانستند خودروهای داخلی را به صورت شرایطی و با وام ۲۵ میلیون تومانی و در اقساط چند ساله ثبت‌نام و خریداری کنند.

سکون معاملات در بازار خودرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، آمارها و روند ثبت‌نام خودروهای وام‌دار حاکی از آن بود که این طرح با استقبال مردم مواجه شد و بیش از 120 هزار خودرو فقط در عرض 5 روز ثبت‌نام شد.

    بر این اساس، در حال حاضر خودروسازان شروع به تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان کرده‌اند که این امر باعث شد از مشتریان نقدی خودروهای داخلی کم شده و مردم به سمت خرید خودروهای شرایطی بروند.

    در این شرایط، ارزیابی بازار خودرو حاکی از آن است که برخی از خودروهای داخلی از حدود 200 هزار تومان تا یک میلیون تومان در بازار افزایش قیمت داشته‌اند و دلیل این موضوع نیز از نگاه نمایشگاه‌داران، برداشته شدن فروش نقدی خودروسازان در روزهای گذشته بوده است.

    در این خصوص، می‌توان به خودرو پراید 111 یا پراید 131 اشاره کرد که حدود 200 تا 400 هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند. در همین حال، خودرو پژو405 بنزین‌سوز و پژو پارس TU5 حدود یک میلیون تومان در بازار افزایش قیمت پیدا کرده‌اند.

    در حال حاضر نمایشگاه‌داران پیش‌بینی می‌کنند که بازار خودرو تا شب عید سال 95 همچنان در حالت آرام و سکون بماند و قیمت‌ها نیز افزایش آن‌چنانی پیدا نکنند.

    بنا به این گزارش، در حال حاضر در بازار خودروپراید 131 با قیمت 20 میلیون و 100 هزار تومان و پراید 111 با قیمت 20 میلیون و 400 هزار تومان فروخته می‌شود.

    همچنین پژو405 بنزین‌سوز حدود 29 میلیون و 800 هزار تومان، پژوپارس TU5 حدود 39 میلیون و 300 هزار تومان، پژو206 تیپ 5 حدود 37 میلیون تومان، پژو 206 V8 حدود 37 میلیون و 300 هزار تومان و سمند LX حدود 30 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو